برادران کُردپور در چنگال اطلاعات سپاه ارومیه

5999aad7bbf15c0c934e12f12baab5a9_w100_h100_cp_sc

خانواده‌ی “مسعود و خسرو کُردپور” پس از گذشت ٤٥ روز از بازداشت‌شان، توانستند در بازداشتگاه اداره‌ی سپاه در ارومیه با این دو برادر ملاقات کنند.

به گزارش وب‌سایت کُردستان میدیا، همسرخسرو و همچنین خواهر برادران کُردپور روز دوشنبه مورخه‌ی دوم اردیبهشت‌ماه موفق شدند با نظارت و کنترل نیروهای اداره‌ی اطلاعات، برادران کُردپور را در بازداشت‌گاه اداره‌ی اطلاعات سپاه در شهر ارومیه به مدت ١٠ تا ١٥ دقیقه ملاقات کنند.

در همین رابطه “کمال حسینی” روزنامه‌نگار و همکار آژانس خبری مکریان ضمن تأیید این خبر به خبرنگار کُردستان میدیا گفت: نیروهای اطلاعات سپاه به همسر و خواهر کُردپورها اجازه‌ نداده‌اند همزمان با با آنان ملاقات کنند، بلکه این ملاقات جداگانه صورت گرفته است.

همسر و خواهر این دو روزنامه‌نگار اول با خسرو و سپس با مسعود کُردپور دیدار کرده‌اند.

برداران کُردپور هفدهم و هجدهم اسفندماه ٩١، توسط نیروهای وابسته به اطلاعات رژیم ایران در شهر مهاباد بازداشت و پس از گذشت سه هفته بازداشت در اطلاعات رژیم، در مورخه هشتم فروردین‌ماه ٩٢، به اطلاعات رژیم در ارومیه منتقل شدند.

پس از گذشت ٣٠ روز از بازداشت این دو روزنامه‌نگار کُرد، مورخه‌ی بیست و یکم فروردین‌ماه قرار بازداشت “مسعود و خسرو کُردپور”، از سوی دستگاه قضایی رژیم ایران به مدت یکماه دیگر تمدید شده بود.