برادران کُردپور با خانواده‌هایشان دیدار کردند

2ca1e56cd543accc9f0c7928500cc578_w300 آژانس کُردپا: برادران کُردپور سرانجام پس از یک‌ماه و نیم بازداشت توسط نهادهای امنیتی حکومت اسلامی ایران، موفق به دیدار با خانواده شدند.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، امروز دوشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه، همسر خسرو کُردپور بهمراه خواهر بزرگتر برادران کُردپور با نظارت بازجو و مأموران امنیتی، از نزدیک و حضوری در بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات ارومیه با مسعود و خسرو کُردپور دیدار کردند.

 

یکی از همکاران آژانس خبری موکریان ضمن تأیید خبر مذکور، طی تماسی تلفنی به خبرنگار کُردپا گفت: مأموران حفاظت اطلاعات سپاه به صورت جداگانه، اجازه‌ی ملاقات حضوری را به برادران کُردپور دادند.

کمال حسینی در ادامه افزود: خانواده‌ی کُردپور درحین دیدار با خسرو و مسعود، به مأموران اطلاعاتی گفته‌اند که آژانس خبری موکریان، تنها گزارشات داخلی ایران و کُردستان را منعکس نموده و از هرگونه انتشار اخبار کذب و تحریف‌شده به دور بوده است.

همسر و خواهر این دو روزنامه‌نگار، ابتدا با خسرو و سپس با مسعود و برای مدت 15 دقیقه دیدار داشتند.

حسینی در ادامه و به نقل از برادران کُردپور اعلام کرد: ما بر خط‌مشی و آرمان انسانی خود، تأکید و ایستاده‌ایم.

این فعال حقوق‌بشر در پایان گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار آژانس کُردپا گفت: آقایان عثمان مزین و عباس جمالی به صورت رسمی وکالت پرونده‌ی کُردپورها را برعهده گرفته‌اند و وکالت‌نامه به پرونده‌ی قضایی آنان الحاق گردیده اما تاکنون اتهام مسعود و خسرو اعلام نگردیده است.