بازداشت ۱۸ عضو عرفان حلقه در لنجان

 bazdasht-dastgiri-yoreshخبرگزاری هرانا ـ فرمانده سپاه ناحیه لنجان در استان اصفهان از بازداشت ۱۸ عضو عرفان حلقه شامل ۴ مرد و ۱۴ زن خبر داد و گفت دستگیرشدگان تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، سرهنگ حجت‌الله صفرپور در اصفهان با اشاره به دستگیری یکی از سرتیم‌های گروه انحرافی عرفان حلقه در شهرستان لنجان مدعی شد: “این گروه با ۱۸ عضو شامل ۴ مرد و ۱۴ زن به‌مدت بیش از یک سال، به ترویج حلقه شعور کیهانی در چند شهر از شهرستان لنجان پرداخته بودند”.

وی هم‌چنین ادعا کرد: “تبلیغ به‌نفع فرقه‌های منحرف و مخالف اسلام، تشکیل جلسات انحرافی، توهین به مقدسات، توزیع و تکثیر ابزارهای سمعی و بصیری غیرمجاز و تحصیل مال نامشروع و کلاه‌برداری از جمله اقدامات این گروه انحرافی به شمار می‌رود”.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه لنجان با طرح ادعای استفاده غیرمجاز از عنوان‌های علمی توسط اعضای این گروه گفت: “این گروه در حوزه پزشکی دخالت غیرحرفه‌ای داشته و به مخاطبان خود، توصیه پزشکی و درمانی ارائه کرده‌اند، همچنین این گروه انحرافی برای جذب افراد، متناسب با آسیب‌های موجود در مخاطبان، آنان را جذب کرده و افراد جذب‌شده به‌دنبال درمان بیماری و یا مشکل خانوادگی خود بوده‌اند”.

صفرپور در پایان گفت: “عملیات دستگیری این گروه به‌صورت غافلگیرانه و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد و دستگیرشدگان تحویل مقامات قضایی شدند”