گزارشی از اعدام چهار زندانی در ایلام و کرمانشاه

 دو زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در زندان کرمانشاه و دو زندانی دیگر با اتهامات مشابه در زندان مرکزی ایلام اعدام شدند.

به گزارش هرانا به نقل از سازمان حقوق بشر ایران، صبح روز شنبه ۳۰ بهمن ماه دو زندانی که با اتهامات مربوط به مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند در زندان دیزل آباد کرمانشاه اعدام شدند.

این دو زندانی “محمدکریم عزیزپناه” ۴۳ ساله و فرزند عمر و “حمیدرضا ریباز” ۳۵ ساله نام دارند که به ترتیب به اتهام “حمل ۳ کیلو و ۳۵۰ گرم شیشه” و “۲ کیلو شیشه و ۲۰۰ گرم کراک” بازداشت و به اعدام محکوم شده بودند.

پیش‌تر یکی از بستگان “محمدکریم عزیزپناه” به این سازمان گفته بود: “محمدکریم صاحب دو فرزند است، این مواد به هیچ وجه مال او نبوده. او مسافرکش بود و مسافر برده بود که نرسیده به کرمانشاه دستگیر شد و دیگر برنگشت.”

همچنین صبح روز ۱۶ دی ماه ۱۳۹۵ دو زندانی در محوطه زندان ایلام اعدام شدند. این دو زندانی که “حسین صالحی” و اسحاق صالحی” نام داشتند نسبت برادری با هم داشته و با اتهامات مربوط به مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند.

یک منبع در این باره به سازمان مذکور گفت: “حسین و اسحاق سال ۱۳۹۳ در ایلام بازداشت شده و در دادگاه انقلاب همان شهر به اعدام محکوم شده بودند.”

اعدام این دو زندانی از سوی هیچ یک از منابع رسمی و وبسایت های قوه قضائیه اعلان نشده است.

 تاریخ : ۱۳۹۵/۱۲/۰۲