حمله به کلانتری کوی مجاهد اهواز

عملیات سپاه و کشته شدن یک شهروند طی درگیری

طی درگیری صورت گرفته یک شهروند عرب جان باخت

سپاه پاسداران در رابطه با حمله افراد مسلح به یک کلانتری در اهواز و قتل دو تن از درجه داران این نیرو به منطقه ملاشیه اهواز یورش برد که طی درگیری صورت گرفته یک شهروند عرب جان باخت، زوایای این حمله و ارتباط فرد کشته شده با حمله به کلانتری تاکنون از سوی سپاه ولیعصر اطلاع رسانی نشده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پس از حمله به کلانتری ۲۲ کوى مجاهد شهر اهواز و قتل دو تن از درجه داران این مقر، نیروهاى امنیتی روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ راه هاى ورودى و خروجى منطقه ملاشیه در حومه غربى شهر اهواز را محاصره و به چند منزل در خیابان ۱۶ منطقه ملاشیه هجوم بردند.

طی درگیرى نیروهاى امنیتى “عدنان حردانى ۲۹ ساله” در اثر اصابت گلوله کشته شد.

منابع محلی می گویند پیش از قتل عدنان حردانی، در رابطه با حمله به کلانتری کوی مجاهد روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت چند فرد در منطقه اروندکنار در ۵۲ کیلومتری جنوب شهر آبادان -حدود ۳۰۰ متری خاک عراق- توسط نیروهاى امنیتى دستگیر شده اند اما از هویت آنها اطلاعى در دست نیست.

سپاه ولیعصر یا دستگاه قضایی در رابطه با درگیری مسلحانه، قتل عدنان حردانی و بازداشت شهروندان در اروندکنار تاکنون توضیح روشنی نداده است و ارتباط این افراد با حمله به کلانتری و قتل درجه داران نیروی انتظامی شفاف نیست.

هرانا  ۲۸ اردیبهشت