محکومیت یک زندانی به ۵ بار اعدام در ملاعام

سحبانیوز، یک شهروند سلماسی که متهم است شش عضو یک خانواده را در پی اختلافات خانوادگی به وسیله سلاح گرم به قتل رسانده است به ۵ نوبت اعدام در ملاعام (جلوی منزل محل قتل) محکوم شد.

به گزارش رکنا، قاتل از صحت و سلامت عقلی کامل برخوردار است و هرگونه مصرف مواد مخدر و تمامی اتهاماتی که قاتل به مقتول (همسرش) زده بود رد شده است.

لازم به یادآوری است ساعت ۰۱:۲۶ بامداد امروز در پی اعلام پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در شهرستان سلماس بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان در محل حاضر شدند

این مقام انتظامی افزود: “در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی ۳۹ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی وارد خانه پدر زنش شده و تمامی اعضای خانواده را به گلوله بسته است”.

وی در ادامه بیان کرد: “متهم سپس هنگام فرار به صورت پیاده با راننده یک خودروی پژو ۴۰۵ که کنار خیابان پارک بوده درگیری لفظی داشته و با توجه به اینکه کلید خودرو بر روی آن بوده سوار پژو شده و از صحنه فرار کرد”.

وی اضافه کرد: “تعداد پنج نفر از اعضای خانواده در دم جان باختند و فرزند دو ماهه هم پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. دختر بچه ۶ ساله این خانواده که از قسمت قفسه سینه مجروح شده هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد”.

اصلانی در پایان گفت: “در نهایت قاتل فراری با انجام یک سری اقدامات تخصصی پلیسی و اطلاعاتی در مخفیگاه خود شناسایی و کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد”. سحبانیوز 21 تیرماه