۳۱ زخمی در درگیری مسلحانه طایفه در اندیمشک

درگیری مسلحانه بین طایفه ای در شهر چمگلک شهرستان اندیمشک ۳۱ زخمی برجای گذاشت. ناتوانی نیروهای انتظامی در نظارت بر حمل و نگهداری سلاح و وجود بافت های عشیره ای در چند ماه اخیر چندین درگیری مسلحانه گسترده با تلفاتی پرشمار در استان خوزستان به جای گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان گفت: “۵ نفر از مجروحان درگیری شهر چمگلک به علت شدت جراحات، به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند”.

شهریار میرخشتی افزود: “روز گذشته در ساعت ۱۸، ۲۶ دقیقه در بین برخی از اهالی در شهر چمگلک درگیری شده که پس از تیراندازی ۳۱ نفر در این حادثه زخمی شدند”.

وی افزود: “۳۱ زخمی حادثه به بیمارستان امام علی اندیمشک برای درمان جراحات ناشی از درگیری منتقل شده و در بیمارستان امام علی مورد رسیدگی قرار گرفتند”.

رئیس مرکز اورژانس استان خوزستان تصریح کرد: “۲۱ زخمی دیگر در بیمارستان امام علی اندیمشک جهت انجام خدمات پزشکی و مراقبت از بیماران بستری شده و ۵ نفر هم صبح امروز مرخص شدند”.

به گفته منابع محلی، درگیری ریشه در اختلافات گذشته بین دو طایفه داشته که در پی آزادی یکی از متهمان به قتل یکی از طرفین درگیری از زندان این درگیری عصر دیروز به وقوع آمد که با ورود مأموران نیروی انتظامی آرامش به منطقه بازگشت.

شهر چم گلک از توابع شهرستان اندیمشک و در شرق شهر اندیمشک در ساحل رود دز واقع است.هرانا 6مرداد