همزمان با حضور احمدی نژاد در منطقه، سه نوجوان عرب کشته شدند

f0d4788c7ddb1dcb4a7179106aa13453_L (1) شلیک یک گلوله خمپاره در روز دوشنبه 22آوریل 2013 از مکانی نامعلوم به روستای مرعی در نزدیکی خفاجیه (سوسنگرد) و سقوط آن در زمین فوتبال روستا،

سه نوجوان عرب اهل آن روستا کشته شدند.
مهدی صیاحی و مرتضی صیاحی دو برادر و پسر عموی آنها جواد صیاحی قربانیان انفجار گلوله خمپاره بودند.
حادثه زمانی رخ داد که محمود احمدی نژاد مشغول سخنرانی در شهر هفتگل بود. پیش از این در روز جمعه 14 آوریل 2013 نیز در منطقه چنیبه اهواز یک نوجوان 15 ساله به نام مرتضی سویدی با شلیک مستقیم دو گلوله به قلب و سر او کشته شده بود.
مرتضی سویدی با پرتاب سنگ به سوی بلدوزری که با حضور نیروی انتظامی برای تخریب خانه پدری او به منطقه آمده بود، در گیر شده و سر انجام یک سرگرد نیروی انتظامی بنام “چابک سوار” او را هدف قرار داده و کشت.
یکی از بستگان سه نوجوان کشته شده گفت: پادگان ها و پایگاههای وابسته به سپاه پاسداران در منطقه زیاد هستند و تا کنون نمی دانیم که گلوله از کدام پادگان به سمت روستا شلیک شده است.
یکی دیگر از ساکنان روستا اظهار داشت: که احتمالا مشکلات داخلی سیاسی بین سپاه و احمدی نژاد باعث شده که سپاه دستور دهد همزمان با حضور رئیس جمهور، منطقه را تا حدودی نا امن نشان دهند. او در ادامه گفت که خون مردم عرب برای نظام حاکم ارزشی ندارد و برای تسویه حساب های سیاسی از خون بچه های ما هزینه می کنند.