تداوم بازداشت؛ گزارشی از آخرین وضعیت کاوان محمودیان

کاوان محمودیان کشاورز اهل روستای تنگیسر که در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۶ بازداشت شده بود همچنان در بازداشتگاه اداره ی اطلاعات سنندج به سر میبرد.

منبع نزدیک به خانواده محمودیان در خصوص آخرین وضعیت کاوان به گزارشگر هرانا گفت:”خانواده کاوان چند روز قبل برای پیگیری وضعیت پرونده اش به دادگاه رفتند، دادگاه در مورد وضعیت کاوان گفته است بازداشت وی تا یک ماه دیگر تمدید شده است.”

به گفته این منبع پیش از این نیز “با مراجعه خانواده وی به اداره اطلاعات و پافشاری جهت ملاقات با فرزندشان نامه ای به آنها دادند تا قاضی دادگاه آن را تائید نماید. خانواده محمودیان به دادگاه انقلاب سنندج رفتند و به قاضی هم گفتند که فرزند ما در روستا مشغول کمک به ما و کار کشاورزی بوده‌. ولی مسئولین قضایی در جواب به آنها گفتند که فرزند شما در حال همکاری با یک حزب کردی بوده و به همین دلیل هم شما فعلا نمی توانید با او ملاقات کنید”.

گفتنی است تا هنگام تنطیم این گزارش کاوان محمودیان تنها یکبار موفق به تماس تلفنی کوتاه با خانواده خود شده و صرفا اشاره کرده است در بازداشتگاه اطلاعات سنندج به سر میبرد.

تمدید قرار بازداشت، مشخص نبودن زوایای پرونده این شهروند کامیارانی و نبود چشم اندازی روشن در مورد این پرونده موجب نگرانی روزافزون خانواده محمودیان از سرنوشت فرزند خود شده است. هرانا 6 آذر