انتقال کاوان محمودیان و نعیم احمدپور به زندان سنندج

کاوان محمودیان که پیشتر در ۱۸ مهرماه توسط اداره اطلاعات شهر کامیاران دستگیر شده بود، پس از تحمل دوماه بازداشت در سلول انفرادی اداره اطلاعات به زندان سنندج منتقل شد، همزمان زندانی دیگر به نام نعیم احمد پور که به دلایل نامشخصی توسط اداره اطلاعات بازداشت شده بود پس از ۲۰ روز نگهداری در بازداشتگاه اداره اطلاعات به زندان سنندج منتقل شد.

کاوان محمودیان کشاورز اهل روستای تنگیسر که در ۱۸ مهرماه سال جاری توسط اداره اطلاعات کامیاران دستگیر شده بود، پس از تحمل دوماه بازداشت و حضور در سلول انفرادی اطلاعات به زندان سنندج منتقل شد.

یک منبع آگاه در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: “کاوان محمودیان طی تماس با خانواده اش گفته به زندان سنندج منتقل شده است.”

در گزارشات قبلی هرانا به نقل از یک منبع نزدیک به خانواده آقای محمودیان اشاره شده بود “با مراجعه خانواده وی به اداره اطلاعات و پافشاری جهت ملاقات با فرزندشان نامه ای به آنها دادند تا قاضی دادگاه آن را تائید نماید. خانواده محمودیان به دادگاه انقلاب سنندج رفتند و به قاضی هم گفتند که فرزند ما در روستا مشغول کمک به ما و کار کشاورزی بوده‌. ولی مسئولین قضایی در جواب به آنها گفتند که فرزند شما در حال همکاری با یک حزب کردی بوده و به همین دلیل هم شما فعلا نمی توانید با او ملاقات کنید”.

همزمان با این انتقال، گزارش می شود نعیم احمدپور از ساکنین روستای تنگیسری که حدود ۲۰ روز پیش توسط اداره اطلاعات بازداشت شده بود، یک روز قبل از انتقال آقای کاوان محمودیان به زندان سنندج منتقل شد.

لازم به ذکر است آقای نعیم احمدپور که در منطقه حسن آباد سنندج مغازه دارد، از بیماری قلبی رنج میبرد. گزارش می شود به دلیل وخامت حال آقای احمدپور در دوران بازجویی نامبرده چندین بار به مرکز درمانی خارج از بازداشتگاه منتقل شده بود. هرانا 21 آذر