برخورد اسلامی در بازداشتگاه موقت سنندج مشهود است

سنندج – دادستان عمومی و انقلاب سنندج گفت: ایجاد بستر مناسب برای متهمان، برخورد انسانی و اسلامی و اهتمام ویژه مسوولان در بازداشتگاه موقت سنندج مشهود است و شرایط مناسبی برای نگهداری موقت آنان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، اکبر جوهری شامگاه پنجشنبه در بازدید از بازداشتگاه موقت سنندج افزود: اهتمام ویژه و جدیت مسوولان در اداره این بازداشتگاه و توجه به کرامت انسانی موجب رضایت متهمان و مسوولان شده است.

وی گفت: بازداشتگاه های موقت با توجه به شرایط نگهداری این افراد و توجه ویژه مسوولان در رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسانی به مکانی مناسب برای نگهداری متهمان تبدیل شده و این اماکن، بهترین ابزار در راستای کاهش آسیب در زندان ها معرفی شده اند.

وی اظهار کرد: بازداشتگاه های موقت برای نگهداری متهمانی که محکوم نشده اند و نگهداری آنان تا روشن شدن وضعیت قضایی این افراد در مکانی که حقوق انسانی و شهروندی آنان حفظ شود مکان مناسبی است.

جوهری افزود: شرایط ایجاد شده با توجه ویژه مسوولان شرایطی را فراهم کرده که اجرای برنامه های اصلاح و تربیت و برگزاری آیین های مختلف مذهبی و کلاس های احکام و علوم قرانی به خوبی جایگاه اسلام و توصیه بزرگان دین را به حقوق شهروندی و کرامت انسانی افراد محقق کند.