اداره فرهنگ و ارشاد سنندج امتیاز نشریات را به افراد اطلاعاتی واگذار می‌کند

، طی روزهای اخیر، اداره فرهنگ و ارشاد سنندج در اقدامی چهره‌های فعال رسانه‌ای را حذف و امتیاز نشریات را به افراد وابسته به ارگان‌های اطلاعاتی واگذار کرده است.

به گفته یک فعال رسانه‌ای در سنندج، در کردستان کاملا فضای رسانه را بسته‌اند و عده‌ای از افراد وابسته به ارگان‌های اطلاعاتی فضا را در دست گرفته‌اند و اجازه فعالیت را به فعالان رسانه‌ای مستقل نمی‌دهند.

وی گفت: ارگان‌های اطلاعاتی به این افراد اجازه داده‌اند که با انتشار مطالب سیاسی تند، اعتماد مردم را جلب کنند.

او می‌افزاید: این افراد که فضای رسانه در کردستان را در اختیار دارند سعی دارند که با برچسب زدن به فعالان مدنی و سیاسی کُرد، آنان را تخریب شخصیت کنند.

در همین رابطه نیز، سربازان رسانه‌ای در کردستان عصر روز دوشنبه نهم بهمن‌ماه با حضور در دفتر حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در سنندج با وی دیدار کردند.

در این دیدار حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه از سربازان رسانه‌ای خواسته بود که مقابل هجمه‌های رسانه‌ای “ضدانقلاب و معاندان” محکم بایستند.

سربازان رسانه‌ای جمهوری اسلامی در کردستان که به “افسران جنگ نرم و بسیج رسانه” معروفند، مقالات و مطالب خود را در رسانه‌های وابسته به وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انتشار می‌دهند و فعالان سیاسی را “فعال رسانه‌های معاند” معرفی می‌کنند.

سربازان رسانه‌ای جمهوری اسلامی در این راستا پروژه‌ای را تحت عنوان “بی‌اعتبار ساختن و بی‌اعتمادی افکار عمومی نسبت به شخصیت‌های سیاسی کُرد و احزاب کُرد اپوزیسیون” را آغاز و تاکنون این پروژه ادامه دارد. کردپا 12بهمن