زندانی سیاسی ایرج محمدی وارد هفتمین روز اعتصاب‌غذای خود در سلول انفرادی شد

زندانی سیاسی ایرج محمدی وارد هفتمین روز اعتصاب غذای خود شد وهمچنان در سلولهای انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان زاهدان قرار دارد .
خبرگزاری کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، بنابه گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، زندانی سیاسی ایرج محمدی که از ۳۰ آبان ماه در اعتراض به عدم درمان وانتقال به سلولهای انفرادی دست به اعتصاب غذا زده بود همچنان در اعتصاب غذا بسر می برد.او در حال حاضر در بند قرنطینه، شکنجه گاه زندان زاهدان قرار دارد و بدستور خسروی و غلامی داروهای وی قطع گردیده است.
بند قرنطینه فاقد امکانات اولیه انسانی است. حشرات موذی مانند شپش و ساس در آن بی داد می کند. زندانی فقط حق داشتن یک پتو را دارد. استفاده از سرویسهای بهداشتی محدود بوده و زندانیان هر چند هفته یکبار حق استفاده از حمام را دارند. مقدارغذای زندانی در حد زنده ماندن می باشد.هر اعتراض زندانی با باتون، شوکر برقی و شلنگ آب پس از عریان کردن زندانی و خیس کردن وی پاسخ داده می شود. در حال حاضر بیش از ۷۰ زندانی در این شکنجه گاه بسر می برند وبعضی از آنها ماه ها است که در این شکنجه گاه قرار دارند.
زندانی ایرج محمدی روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه تحت عنوان انتقال به یکی از بیمارستانهای خارج از زندان از سلولش خارج گردید ولی بجای درمان به سلولهای انفرادی منتقل شد. او در اعتراض به این عمل ضد بشری از لحظه ورود به سلول انفرادی اقدام به اعتصاب غذا نمود.
شکنجه و اذیت و آزار این زندانی سیاسی بدستور بازجویان وزارت اطلاعات صورت می گیرد. شکنجه های وحشیانه و اذیت و آزار او توسط غلامی رئیس اطلاعات زندان و خسروی رئیس زندان به اجرا در می آید.