ایرانیان و بشر دوستان در سراسر جهان علیه اعدام ها، ضرب و شتم زندانیان سیاسی – عقیدتی و اقدامات ضد حقوق بشری در ایران اقدام کنیم!

به آگاهی هم‌میهنان ایرانی و تمام مدافعان حقوق بشر در سراسر جهان می‌رسانیم که به رغم تسلیم قهرمانانه در زمینه پروژه هسته ای و مذاکره با قدرت‌های بزرگ برای جلب اعتماد آنان، رژیم جمهوری اسلامی در ماههای اخیر بر شمار اعدام ها، حمله به زندانیان سیاسی – عقیدتی و ضرب و شتم آنان و نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران افزوده و هم‌چون گذشته عرصه را بر مدافعان حقوق بشر و کنشگران جامعه مدنی تنگ ساخته است.
در روزهای اخیر، جمهوری اسلامی با دستگیری‌های گسترده در خوزستان، تایید حکم اعدام دو زندانی سیاسی کُرد به نام‌های محـمد عبدالهی و مصطفی سلیمی، اعدام زندانی سیاسی کُرد سمکو خورشیدی و حمله گسترده به بند زندانیان سیاسی در اوین و ضرب و شتم و تخریب وسایل آنها نمونه های روشنی از تداوم سرکوب سیستماتیک نیروهای آزادی‌خواه و مدافعان حقوق بشر در ایران را به نمایش گذاشت.
ما از تمامی ایرانیان و مدافعان کرامت انسانی و حقوق بشر در سرتاسر جهان درخواست می‌کنیم که همراه با نهادهای حقوق بشری ایرانی در خارج از کشور، حکومت اسلامی را برای لغو مجازات اعدام و آزادی زندانیان سیاسی – عقیدتی تحت فشار قرار دهند.
ما اطمینان داریم کارزاری جهانی و اتحاد عمل برای دفاع از حقوق بشر در ایران، ناقضان حقوق بشر در این کشور را به عقب نشینی وادار می‌سازد.
ما از ایرانیان آزاده و مدافعان حقوق بشر دعوت می‌کنیم در تظاهرات اعتراضی بزرگی که در هفته اول ماه مه در بروکسل در جلوی پارلمان اروپا از طرف شبکه «همبستگی برای حقوق بشر در ایران» سازمان‌دهی می‌شود شرکت کنند.