حکم زندان مسعود شمس‌نژاد در دادگاه تجدیدنظر تایید شد

20745آژانس کُردپا: حکم زندان مسعود شمس‌نژاد وکیل کُرد ساکن شهر ارومیه از سوی دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان‌غربی تایید گردید.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، دادگاه تجدید نظر استان حکم ٤ ماه زندان تعزیری مسعود شمس‌نژاد وکیل کُرد را عینا تایید نمود.

حکم زندان مسعود شمس‌نژاد در دادگاه تجدیدنظر تایید گردید

عثمان مزین یکی از وکلای مسعود شمس‌نژاد طی گفتگویی با آژانس کُردپا ضمن تایید این خبر به خبرنگار کُردپا اعلام کرد: روز یکشنبه یکم تیرماه در حالی که برای پیگیری پرونده شمس‌نژاد به دادگاه مراجعه نمودم، دادنامه تایید حکم موکلم به من ابلاغ شد.

مزین گفت: شعبه دهم دادگاه تجدیدنظر استان در شهر ارومیه این حکم را به اتهام تبلیغ علیه نظام و مصاحبه با رسانه‌های خارج از کشور تایید نموده است.
وی افزود: این حکم هم‌اکنون قطعی شده و قابل اجرا می‌باشد و طی چند ماه آینده این حکم از سوی شعبه اجرای احکام دادگاه برای این وکیل کُرد به اجرا گذاشته خواهد شد.

مزین در ادامه گفت: ما وکلای مسعود شمس‌نژاد اعتراض مجدد خود را به دیوان عالی کشور ارسال خواهیم کرد، هرچند که این پروسه حدود چهار ماه به‌طول خواهد انجامید.

عثمان مزین یکی از وکلای مسعود شمس‌نژاد
صالح نیکبخت، عباس جمالی و عثمان وکالت این وکیل کُرد را به عهده دارند.

مسعود شمس‌نژاد، هفدهم اردیبهشت‌ماه امسال از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب شهر ارومیه به ریاست قاضی “شیخلو” محاکمه و بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه، حکم چهارماه زندان تعزیری برای وی صادر گردید.

مسعود شمس‌نژاد نوزدهم اردیبهشت‌ماه سال گذشته از سوی نیروهای اطلاعاتی بازداشت و بیست و سوم خردادماه پس از ٣٤ روز با تودیع وثیقه آزاد شد.
وثیقه‌ی این وکیل کُرد یک میلیارد تومان بود.