اخاذی پیدا و پنهان چهار عامل رژیم از بازاریان کُرد شهر ارومیه فاش شد

کوردستان میدیا: چهار عامل رژیم مدت‌هاست در حال ویژه‌خواری و اخاذی از بازاریان کُرد ارومیه هستند که این امر به دلیل عدم حمایت نهادی مستقل از بازاریان پنهان مانده بود.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، یکی از عوامل وابسته به رژیم ایران که نزد بازاریان ارومیه به “بهشتی” شناخته شده است با همکاری سه عامل دیگر رژیم مدت‌هاست که روزانه با گشت‌زنی در بازار ارومیه از مغازه‌داران کُرد مبالغ زیادی اخذ کرده‌اند.

به گزارش یک منبع موثق از ارومیه، “بهشتی از افراد وابسته به قرارگاه ١٥ بسیج ارومیه می‌باشد که با همکاری سه تن دیگر با یک دستگاه اتومومبیل “سمند” روزانه از بازاریان کُرد مبالغی را اخاذی کردە و به اذیت و آزار بازرایان پرداختەاند.”

این منبع در ادامه افزود: “فعالیت این چهار نفر طی چند روز اخیر پس از مشاهده‌ی عینی یکی بازاریان در حین دریافت وجه نقد از یکی از مغازه‌داران کُرد فاش شده است”.

طبق آنچه در گزارش آمده است، بازاریان تاکنون به دلایل نامعلومی از بیان این مسئله خودداری کرده‌اند.

در همین ارتباط و چندی پیش، هویت چند تن از اعضای یک باند تبهکار که مدت زیادی است در منطقه‌ی برادوست ارومیه مشغول فعالیت هستند؛ مشخص شد که در بین آن‌ها یکی از فرماندهان بسیج پایگاه “مرنی” به چشم می‌خورد.

طی چند سال اخیر اخاذی از شهروندان کُرد از سوی گروه‌های مسلح وابسته به رژیم ایران به شدت افزایش یافتە است.

وب‌سایت کردستان میدیا تاکنون گزارشاتی مستند از اخاذی‌های رژیم ایران و عوامل وابسته به آن در مناطق کردنشین منتشر نموده است.