انتقال یک زندانی سیاسی محکوم به اعدام به سلول انفرادی

images (3)فرات: حبیب الله افشاری ، زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام، روز گذشته در زندان مرکزی ارومیه به سوئیت انفرادی زندان مرکزی این شهر منتقل شد.

یکی از دوستان حبیب الله افشاری در بند عمومی اعلام نموده است که مأموران زندان ارومیه روز گذشته حبیب افشاری را که بیش از دو سال است در حبس بسر می برد، به علت درگیری با یکی از پرسنل زندان و پافشاری مبنی بر انتقال برادرش “علی افشاری” به بیمارستان جهت مداوا، به سوئیت انفرادی زندان مرکزی این شهر منتقل کرده اند.

گفتنی است که حبیب الله افشاری متولد 1367 شمسی به همراه برادرش علی افشاری متولد 1359 شمسی اهل روستایی گوگجلو حبیبله از توابع شهر مهاباد که سال گذشته از سوی دادگاه انقلاب مهاباد به اتهام محاربه از طریق فعالیت تبلیغی و عضویت در یک حزب مخالف نظام از سوی دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به اعدام محکوم شده اند حکم صادره در دی ماه سال گذشته به آنها در زندان ارومیه ابلاغ شد که بعد از مدت کوتاهی دیوان عالی کشور حکم اعدام این دو برادر را که خواستار تجدید نظر در حکم شده بودند را تائید کرد. دو برادر دیگر آنها به نامهای جعفر و ولی افشاری که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به 5 سال زندان محکوم و این چهار برادر همکنون در زندان مرکزی اورمیه بسر می برند.