خانواده‌ی کُردپور در حفاظت اطلاعات سپاه ارومیه با خسرو و مسعود ملاقات کردند.

91f2aa824b9756a829c5eba70c511e05_w300آژانس کُردپا: مسعود و خسرو کُردپور، دور روزنامه‌نگار کُرد بعد از گذشت ٨٠ روز از بازداشت، برای بار دوم در حفاظت اطلاعات سپاه ارومیه با خانواده‌هایشان دیدار کردند.
وکیل این دو زندانی کُرد ضمن تأیید خبر منتشرشده در تماسی تلفنی به خبرنگار آژانس کُردپا گفت: بعد از آنکه طی چند روز اخیر بصورت رسمی از دادگاه شهرستان مهاباد درخواست دیدار با برادران کُردپور را نمودیم، امروز دوشنبه خواهر آنان بهمراه همسر آقای خسرو کُردپور در بازداشتگاه حفاظت اطلاعات سپاه ارومیه با مسعود و خسرو ملاقات کردند.

عباس جمالی در این گفت‌وگوی اختصاصی با کُردپا اذعان داشت که به دلیل حبس برادران کُردپور و در جریان بودن دوران بازجویی آنها، بنده از دیدار با برادران کُردپور منع و حتی اجازه‌ی بررسی پرونده‌ی قضایی را به بنده نیز ندادند.

وی در پاسخ به این پرسش که امید آزادی برادران کُردپور در آینده‌ای نزدیک چقدر ممکن است، اظهار داشت: چونکه پرونده‌ی قضایی آنها تاکنون مراحل قانونی خود را طی نکرده و به دادگاه تحویل داده نشده، آزادی برادران کُردپور به این زودی‌ها دور از انتظار می‌باشد.

در همین ارتباط، اسعد کُردپور، برادر خسرو و مسعود به خبرنگار آژانس کُردپا گفت: در مدت ٨٠ روز اخیر چندین بار بهمراه وکیل پرونده به نهادهای امنیتی مهاباد جهت اجازه‌ی ملاقات با برادرم مراجعه نموده‌ایم که با درخواست ما مخالفت شدید گردیده و امروز و فردا می‌کنند.

پیشتر و در روز دوم اردیبهشت‌ماه امسال، همسر خسرو کُردپور بهمراه خواهر بزرگتر برادران کُردپور با نظارت بازجو و مأموران امنیتی، از نزدیک و حضوری در بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات ارومیه با مسعود و خسرو کُردپور دیدار کرده بودند.

خسرو و مسعود کُردپور در هفدهم و نوزدهم اسفندماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی حکومت اسلامی ایران در مهاباد بازداشت و پس از 10 روز، از بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات این شهر، در بیست و ششم اسفندماه سال گذشته به ارومیه منتقل شدند.