اعمال فشار و تلاش برای پرونده سازی علیه مهدی کوخیان

دادستان ملکان همچنان از اعطای مرخصی به مهدی خودداری می کند و همزمان رییس زندان هم طی نامه ای اقدام به جمع آوری امضا علیه مهدی کرده است. وی تاکنون توانسته ۱۵۰ امضا جمع آوری کند”.

این منبع با اشاره به این که جمع آوری امضا علیه مهدی کوخیان اقدامی در جهت توجیه کارشکنی ها برای عدم اعزام وی به مرخصی است ادامه داد: “نامه ای با این مضمون که مهدی مخل آسایش زندانیان بند مواد مخدر و سرقت است نوشته شده و به امضا رسیده است. این پرونده سازی در حالی است که  هم اکنون کسی که مهدی را مورد ضرب و شتم قرار داده در مرخصی به سر می برد”.

گفتنی است مهدی کوخیان، فعال مدنی محبوس در زندان مراغه که در تاریخ ۱۱ تیرماه سال جاری در پی درگیری لفظی با مهدی علیمرادی، دادستان ملکان در جریان بازدید وی از زندان، توسط یکی دیگر از زندانیان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دادستان ملکان در جریان این درگیری با اشاره به پرونده زهرا نویدپور، قربانی تجاوز جنسی توسط سلمان خدادادی نماینده ملکان وی را تهدید کرده بود که پرونده جدیدی علیه او خواهد گشود. آقای کوخیان پس از این درگیری به قرنطینه این زندان منتقل شده و  فردای آن روز مجددا به بند عمومی بازگردانده شد. هرانا ۱۷ تیر