اجرای حکم اعدام دستکم یک زندانی در زندان زاهدان

خبرگزاری هرانا – سحرگاه امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، حکم اعدام دستکم یک زندانی در زندان زاهدان به اجرا درآمد. وی پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود. ادامه‌ی مطلب

خودکشی یک دختر ۱۸ ساله با سلاح گرم در فاریاب

یک دختر ۱۸ ساله اهل فاریاب با سلاح گرم اقدام به خودکشی کرد. ادامه‌ی مطلب

زندان ارومیه؛ بهاالدین مصطفی‌نژاد به صورت مشروط آزاد شد

روز پنج‌شنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه، یک زندانی سیاسی به نام “بهاالدین مصطفی‌نژاد” ٣٠ ساله فرزند محمد اهل روستای “برکمران” از توابع پیرانشهر به صورت مشروط از زندان مرکزی ارومیه آزاد شد. ادامه‌ی مطلب

مرگ یک زندانی در زندان زاهدان

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، یک زندانی در زندان زاهدان به دلایل نامعلومی جان خود را از دست داد. ادامه‌ی مطلب

شیرکو تابناک با اتمام دوران محکومیت از زندان بوکان آزاد شد

شیرکو تابناک زندانی سیاسی اهل بوکان پس از اتمام دوران محکومیت پنج ماهه خود روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ از زندان مرکزی بوکان آزاد شد. ادامه‌ی مطلب

در ششمین روز اعتصاب غذا؛ اسماعیل عبدی به زندان کچویی کرج منتقل شد

خبرگزاری هرانا – اسماعیل عبدی فعال صنفی معلمان، در ششمین روز از اعتصاب غذا، از زندان مرکزی کرج به زندان کچویی این شهر منتقل شد. وی از روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه در اعتراض به آنچه «صدور احکام امنیتی برای فعالان صنفی و ظلم مضاعف به خانواده های معلمان و کارگران زندانی» عنوان کرده، در اعتصاب غذا بسر میبرد. ادامه‌ی مطلب

بهنام موسیوند به اعتصاب غذای خود پایان داد

خبرگزاری هرانا – بهنام موسیوند فعال مدنی، پس از گذشت ۱۶ روز به اعتصاب غذای خود در بیمارستان پایان داد. آقای موسیوند در تاریخ ۳۰ فروردین ماه در اعتراض به شرایط موجود در زندان دست به اعتصاب غذا زد و در هشتمین روز اعتصاب غذا از قرنطینه زندان اوین به بیمارستان طالقانی منتقل شد. ادامه‌ی مطلب

انتقال یک زندانی بلوچ جهت اجرای حکم اعدام به قرنطینه

یک زندانی بلوچ جهت اجرای حکم اعدام به قرنطینه زندان مرکزی زاهدان منتقل شد. ادامه‌ی مطلب

انتقال اسکندر لطفی و مسعود نیکخواه به یک بازداشتگاه امنیتی در سنندج

اسکندر لطفی و مسعود نیکخواه از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی معلمان کردستان – مریوان جهت بازجویی به یک بازداشتگاه امنیتی در سنندج منتقل شدند. ادامه‌ی مطلب

جان باختن یک مورد مثبت مبتلا به مالاریا در روستای درگس

یک شهروند بلوچ مبتلا به بیماری مالاریا در بیمارستان امام علی چابهار جان خود را از دست داد. ادامه‌ی مطلب