حفاظت اطلاعات سپاه کرمانشاه، آذر طاهرآبادی را احضار کرد

ae25ed440be57876a460da6d0240997b_w300آژانس کُردپا: یکروزنامه‌نگار زن در شهرستان “کنگاور” استان کرمانشاه، مجدداً به مراکز امنیتی حکومت اسلامی ایران احضار گردید.
به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، “آذر طاهر‌آبادی” روزنامه‌نگار، روز گذشته از سوی حفاظت اطلاعات سپاه کرمانشاه احضار و امروز، پنجشنبه خود را به این نهاد نظامی ـ امنیتی معرفی کرد.
به گفته‌ی یک منبع مطلع، از امروز که “آذر” به حفاظت اطلاعات سپاه احضار گردیده تاکنون به منزل مراجعه ننموده و کماکان تحت بازجویی مأموران امنیتی سپاه است.

خانم آذر طاهرآبادی پیشتر نیز در بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه، از سوی پلیس امنیت استان کرمانشاه احضار و به مدت ١٠ ساعت توسط مأموران این اداره در زمینه‌ی انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شرکت وی در این انتخابات مورد پرسش واقع شده بود.

این روزنامه‌نگار کُرد و همکار هفته‌نامه‌ی “غرب” و آژانس خبری موکریان” در پایان اسفندماه سال گذشته، از سوی دفتر پیگیری وزارت اطلاعات تهران، احضار و مورد بازجویی قرار گرفته بود.

“طاهرآبادی” عضو “سرای اهل قلم” ایران، در دهم آبان‌ماه همان سال، همراه با جمعی از اعضای این انجمن، توسط نیروهای اطلاعات حکومت اسلامی ایران در تهران بازداشت شده بود.