وضعیت مبهم عمر قاضی از زمان بازداشت

Umer-Qazi-Girt-300x210یک شخصیت سیاسی ۸۰ ساله‌ی مهابادی که بعد از رد همکاری با اطلاعات، توسط نیروهای امنیتی و انتظامی حکومت اسلامی ایران بازداشت شده بود، تا کنون در وضعیت مبهمی قرار دارد.
به گزارش ماف نیوز، “عمر قاضی” شخصیت سیاسی و فعال ۸۰ ساله‌ی مهابادی که روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه سال گذشته از سوی مأموران انتظامی این شهر بازداشت شده بود، تا کنون هیچ اطلاعی از وضعیت دقیق وی در دست نیست.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده‌ی این شخصیت سیاسی کُرد به خبرنگار ماف نیوز در مهاباد اعلام داشت: وی هرگونه همکاری با اداره‌ی اطلاعات را رد کرده بود و به همین علت نیز بعد از بازداشت وی، تا کنون هیچ اطلاعی از محل نگه‌داری وی به خانواده‌اش داده نشده است.
این منبع همچنین تاکید کرد: وی از هنگام دستگیری تا کنون در وضعیت مبهم و مکان ناعلومی به سر میبرد.
پیشتر که این شهروند کُرد در خارج از ایران به سر میبرد، نیروهای ستاد خبری اطلاعات، منزل مسکونی وی را نیز مصادره کرده‌ بودند و اکنون نیز با رد درخواتس همکاری به اداره‌ی اطلاعات، وی از سوی نیروهای انتظامی این شهرستان بازداشت شده است.
اخیرا “بنیاد مستضعفان” وابسته به اداره‌ی اطلاعات، به دستور دستگاه قضایی مهاباد به اعضای خانواده‎ی عمر قاضی اعلام کرده بود که باید منزل مسکونی خود را تخلیه و به این بنیاد تحویل دهند.