بدرفتاری با خانواده میثاق یزدان نژاد در سالن ملاقات

misagh.yazdannejadبدرفتاری و توهین به خانواده زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد، موجب ایجاد تنش در سالن ملاقات زندان رجایی شهر شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، خانواده میثاق یزدان نژاد، دانشجوی زندانی زندان رجایی شهر کرج، بعد از مدت ها مجوز ملاقات حضوری با وی را یافته بودند که توهین و فریاد مامور سالن ملاقات نسبت به برادر وی، موجب تنش و اعتراض دیگر زندانیان شد.

یکی از حاضرین در سالن ملاقات به گزارشگر هرانا گفت: “مامورین زندان قصد داشتند برادر کوچک میثاق را به خارج از سالن ببرند و مانع ملاقات حضوری شوند، با فریاد مامورین زندان حال مادر میثاق منقلب شد و با اعتراض زندانیان، ماجرا تمام شد، ولی حتی در لحظه خروج هم دست و پاهای مادرش می لرزید و کلا ملاقات بدی بود.”
گفتنی است این خانواده پس از مدت ها با درخواست و مجوز از دادستانی، موفق شده بودند امکان ملاقات حضوری با زندانی میثاق یزدان نژاد را پیدا کنند.
میثاق یزدان‌نژاد، دنشجوی رشتۀ مترجمی پیام نور، در تاریخ ۱۹ شهریورماه ۱۳۸۶ توسط مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و توسط قاضی صلواتی به ۱۳ سال زندان به دلیل شرکت در مراسم نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال ۶۷ محکوم شد، این زندانی در حال سپری کردن هشتمین سال حبس خود در زندان رجایی شهر است.