اولین نشریه چاپی پیرانشهر آغاز به کار کرد

10549ویژه نامه دو هفته نامه «جامعه کردستان» در شهرستان پیرانشهر به عنوان اولین نشریه چاپی در این شهرستان آغاز به کار کرد.
آسونیوز: به گزارش وبسایت خبری زریان، «هادی قادرنژاد» مسئول این ویژه نامه روز یک شنبه (20 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار زریان اظهار داشت: بعد از پیگیریهای فراوان توانستیم ایده‌ی راه اندازی نشریه‌ی جامعه‌ی کردستان ویژه نامه‌ی پیرانشهر را عملی کنیم. جامعه‌ی کردستان در راستای ارتقای سطح آگاهی و دانش مردم کٌرد و همچنین بستری مناسب برای بیان دیدگاه ها و نظرات متخصصین در ابعاد مختلف فرهنگی تلاش می کند.

وی افزود: از آنجایی که می دانیم یکی از فاکتورهای پیشرفت هر شهری متناسب با مسائل فرهنگی من جمله مطبوعات و نشریات سنجیده می شود،شهرستان پیرانشهر بدلیل دارا نبودن حتی یک نشریه در سطح شهر از فقیرترین شهرهای ایران به شمار می رود.
قادر نژاد ابراز امیدواری کرد: با همکاری اقشار مختلف جامعه بتوانیم گامی مثبت در جهت پیشرفت و اعتلای شهرستان پیرانشهر و ختم به خیرشدن فاجعه‌ی فقدان نشریات برداریم. وی در پایان ضمن آنکه از انتشار اولین شماره این ویژه نامه خبر داد، گفت: در شماره‌ی اول این دوهفته نامه نگاهی داشتیم به آخرین وضعیت دختران شین آباد، مصاحبه ای خواندنی با نماینده‌ی دوره‌ی ششم مجلس سردشت و پیرانشهر مهندس حاصل داسه، نگاهی تاریخی به پیشینه‌ی عشایر بلباس و مقالاتی اجتماعی و اقتصادی در باب پتانسیل های این شهرستان که پیگیری مسئولان ذیربط را می طلبد.