جیش‌العدل از کشته‌شدن 2 نظامی رژیم ایران خبر داد

سازمان جیش العدل اعلام کرد که تک‌تیراندازانشان در گردان شهید شیخ ضیایی موفق شده‌اند دو تن از نیروهای رژیم ایران را در منطقه اسکان سراوان از پای درآورند.
سازمان جیش‌العدل در بلوچستان گفت تک‌تیراندازان آنها توانسته‌اند دو تن از نیروهای سپاه پاسداران, شاخه قدس را در منطقه گوراندی کوت اسکان سراوان از پای درآورند. براثر این حمله یک تن از نیروهای سپاه قدس به هلاکت رسیده و یک تن دیگر بشدت زخمی گشته است.

جیش‌العدل گفت:«در نیمه شب شنبه دو نگهبان ،پاسگاه گوراندی کوت، که بدست سپاه قدس می باشد با اسلحه قناص از پای درآمدند. نیروهای جنایت کار باید بدانند سربازان عدل در هیچ شرایطی کوتاه نخواهند آمد و شامگاهان و صبح گاهان در هر وقت و حالتی نیروهای جنایت کار را مورد حمله قرار خواهند داد».

این سازمان افزود:« در مقابل جنایات و ظلمهای بی شماری که ملت بلوچ و اهل سنت را نشانه رفته کوتاه نخواهند آمد و خواب را بر چشمان ظالمین حرام خواهند نمود.»

در خاتمه بیانیه سازمان نامبرده آمده:«این عملیات واکنشی از سوی سازمان در جهت تخریب نمازخانه اهل سنت در تهران و هم چنین واکنشی در جهت دفاع از ملت مظلوم اهل سنت است. رژیم جنایت کار بداند که سازمان مدافع ملت بلوچ و حامی اهل سنت در هر شرایطی است و مبارزات تا سرنگونی رژیم ولایی جنایی ادامه خواهد داشت و هیچ راه میانه ای برای توقف مبارزات تا رسیدن به عدالت وجود نخواهد داشت.»