تداوم سناریوی بازداشت فعالین حقوق بشری

Girtin-Zindanدر تدوام سناریوسازی دستگاه امنیتی ایران برای فعالان حقوق بشر، ۶ تن از نیروهای امنیتی به منظور بازداشت رضا مجاور، فعال حقوق بشر ایلامی، به منزل پدری وی یورش بردند.
به گزارش ماف نیوز، عصر روز گذشته شنبه ۱۰ مردادماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی، ماموران امنیتی در تدوام برخورد با فعالان حقوق بشر با حکم قضایی وارد منزل پدری خانم رضا مجاور از دانشجویان طیف چپ، وبلاگ نویس و از همکاران سابق ماف نیوز در ایلام شده و ضمن تفتیش منزل و ضبط کامپیوتر و وسایل نامبرده قصد بازداشت ایشان را نیز داشته‌اند که به دلیل عدم حضور وی در منزل موفق به این کار نشدند.

دستگاه امنیتی در سناریوی سازی که در اواخر تیرماه در رسانه‌ی حکومتی و روزنامه‌های کثیرالانتشار اقدام به پخش اتهامات واهی کرده بود، تصویری از آنچه که چت برخی فعالین حقوق بشر با یکی از فعالین حقوق بشر نزدیک به احمد شهید خوانده شده، اعلام کرده بود که در پی این چت، مدارکی دال بر ارتباط چندین تن در داخل ایران و در شهرهای مختلف با این فعال حقوق بشری دارند.
این فعال دانشجویی سابق، در سالهای گذشته در دانشگاههای مختلف به همکاری با نشریات دانشجویی پرداخته و همزمان به همکاری با مجموعه‌ی ماف نیوز نیز پرداخته بود.