حفاظت زندان و نیروهای انتظامی استان ایلام، در جهت ایجاد رعب و وحشت در زندان مرکزی ایلام، اقدام به برگزاری مانوری نظامی در این زندان کردند.

Zendane-Ilam-7-300x225حفاظت زندان و نیروهای انتظامی استان ایلام، در جهت ایجاد رعب و وحشت در زندان مرکزی ایلام، اقدام به برگزاری مانوری نظامی در این زندان کردند.
به گزارش ماف نیوز، امروز یکشنبه ۱ شهریورماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی، اداره‌ی زندانهای استان ایلام، با اجرای این طرح، سعی در ایجاد رعب و وحشت در زندان مرکزی ایلام داشته و در این مانور، زندانیان سیاسی نیز در نقش زندانیان مقتول به کار گرفته شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

یک منبع مطلع از زندان ایلام با تایید این خبر به خبرنگار ماف نیوز گفت: این طرح که از آن به عنوان “مانوری به منظور ارتقای سرعت و قدرت عمل و با هدف تأمین نظم و امنیت در زندان مرکزی” یاد شده، در آن، نیروهای یگان حفاظت زندان با مشارکت عوامل یگان ویژه نیروی انتظامی استان طرح پدافندی را شامل امداد، نجات، کنترل و برقراری نظم، مقابله با شورش و نجات گروگان را به نمایش گذاشتند.

این منبع همچنین گفت: علی‌رغم نارضایتی زندانیان، اما امروز این طرح سه ساعته به اجرا درآمد.

به کارگیری زندانیان در این طرح و ضرب و شتم آنان، جهت برنامه‌ریزی و پیش‌بینی طرح‌های حفاظتی و امنیتی و اجرای مانور مشترک در زندان‌ها موجبات ایجاد رعب و وحشت را در میان زندانیان را در پی داشته است.
Zendane-Ilam-1-300x225

Zendane-Ilam-2-300x297

Zendane-Ilam-3-300x225

Zendane-Ilam-4-300x225

Zendane-Ilam-6-300x225

Zendane-Ilam-7-300x225