کشته و زخمی شدن دو جوان بلوچ بر اثر تیراندازی خودسرانه نیروهای جنایت کار

11391449_383160165211946_6511431247307089771_nبنا به گزارشهای دریافتی دیروز عصر نیروهای جنایت کار پاسگاه آسکان خودروی تویتای 2000 متعلق به احمد سراوانی را در مسیر جاده مرزی به رگبار گلوله بسته که بر اثر تیراندازی خودسرانه نیروهای جنایت کار عبدالغفور براهویی کشته و احمد سراوانی بشدت زخمی گشته است.
دیروز عصر احمد سراوانی به همراه عبدالغفور براهویی با خودروی خویش در مسیر جاده مرزی آسکان _سراوان توسط سه خودروی نیروهای انتظامی متعلق به پاسگاه آسکان هدف تیراندازی خودسرانه قرار گرفته و عبدالغفور براهویی در جا کشته و احمد سراوانی بشدت زخمی گشته است.

به گفته شاهدان این جنایت ،،نیروهای جنایت کار پس از اینکه احمد خود را از خودرو به بیرون پرت کرد و فریاد می زد بسوی وی تیراندازی کردند . شاهدان صحنه می گویند متاسفانه در آن لحظات از اینکه از صحنه جنایت فیلم و عکس بگیریم به علت اینکه جنایت واقعا دلخراش بود نتوانستیم و همه تلاش ما ان لحظه دعا برای نجات فرد زخمی بود .(تصویر متعلق به کشته و زخمی شدگان این صحنه نیست)
روزانه فرزندان بلوچ در حدود مرزی و شهرهای مختلف بلوجستان بدست نیروهای جنایتکار رژیم کشته و زخمی می شوند .فقر و بیکاری دو بیماری مهلک و عمدی است که به بلوچستان تزریق شده از سوی رژیم و این امر بهانه و دامی برای قتل عام فرزندان بلوچ است که به ناچار برای نجات از فقر و بیکاری دست به ورود کالا و حمل مواد سوختی می کنند .
همانگونه که بارها گفته ایم در بلوچستان قیمت نان به بهای جان است و برای زنده ماندن باید به زیر تیر و ترکش نیروهای جنایت کار رفت. صدهها تن از فرزندان بلوچ طی این چند سال در مسیر های مرزی بلوچستان به خاک و خون کشیده شده اند ،فقر و بیکاری به عمد دو بیماری مهلک و دام گسترده و تزریق شده از سوی رژیم است و متاسفانه هیچ ارگان و دستگاهی مقصر و مجرم شناخته نمی شود و دستها برای جنایت باز است.