اعتراض و نگرانی کارمندان ورزش وجوانان استان سنندج

vvvvvvvvvvعدم پرداخت فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و مناطق مرزی به کارمندان ورزش و جوانان کردستان موجب اعتراض و نگرانی کارکنان این اداره شد.
به گزارش خبرگزاری موکریان، طبق بند 1 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و مناطق مرزی، از دی ماه سال 93 به تصویب رسیده و این مقدار در فیش حقوقی اکثر کارکنان دولت این مناطق اعمال شده است.به دنبال پیگیری در خصوص تصویب پرداخت فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و مناطق مرزی کارکنان دولت در شهرستان های سقز، بانه، مریوان و سروآباد، مشخص شد که در فیش حقوقی اکثر کارمندان ادارات به جز اداره ورزش و جوانان این فوق العاده اعمال شده است.

یکی از کارمندان ورزش و جوانان در این باره گفت: علارغم تصویب این فوق العاده در دی ماه 93، اما تا کنون این مقدار در فیش حقوقی ما اعمال نشده است.این کارمند اداره ورزش و جوانان با بیان این موضوع که در مورد پرداخت حقوق کارمندان دولت تبعیض قائل شده اند ادامه داد: این مبلغ در فیش کلیه کارمندان ادارت شهرستان های مرزی اعمال شده اما وقتی در استان پیگیر این موضوع شدیم کمبود اعتبار و بودجه، پاسخ غیر مسئولانه آنها به ما بود.
وی با اشاره به اینکه در رده بندی میزان حقوق کارمندان دولت، از 30 اداره در رده ی 28 ام قرار داریم و به نسبت سایر ادارت دولتی هم حقوق کمتری دریافت میکنیم تصریح کرد: آیا حق دادنی است یا گرفتنی؟ و آیا نباید مدیریت بودجه و اعتبار استانی و کشوری این مبلغ را از دولت بگیرد و اعمال کند؟ وی در پایان با یادآوری این موضوع که تا کنون هیچ اقدام و پیگیری از طرف هیچگدام از مسئولین شهرستانهای مرزی برای این موضوع نشده تصریح کرد: عدم اعمال و پرداخت این مبلغ توسط وزارت ورزش و جوانان که تاکنون با کمبود اعتبار و بودجه همراه بوده است باعث ضایع شدن حق ما شده و این مبلغ هیچگاه در بستانکار حساب کارمندان این اداره نخواهد رفت.