٢ معلم کرد به عنوان معلمان فداکار ایران معرفی شدند

29250دومین جشنواره جلوه‌های معلمی با معرفی ۱۳ معلم فداکار برگزار شد که ۱۰ معلم در این جشنواره مورد تجلیل وزیر آموزش و پرورش قرار گرفتند. از این ١٣ نفر دو تن از آنها کرد هستند. که یکی از آنها نفر اول لیست و دیگری نفر دوازدهم لیست مزبور می‌باشد.
این معلمان فراتر از وظایف سازمانی خود ایثار و فداکاری قابل توجهی برای دانش‌آموزان انجام داده‌اند.

اسامی دو معلم کرد و کارهای آنها که در دومین جشنواره جلوه‌های معلمی به عنوان معلم فداکار شناخته شدند و از آنها تقدیر بعمل آمد بدین شرح است:

29251
ثریا مطهرنیا از بیجار
۱- ثریا مطهرنیا از استان کردستان به واسطه‌ی شناسایی و حمایت از ۹۰ دانش‌آموز و تأمین هزینه‌ی درمان، شناسایی ۲۲۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت و پرداخت ۶۰ مورد کمک هزینه، پیگیری ۴۲ مورد جراحی فوق تخصصی برای دانش‌آموزان تا انجام کامل درمان و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان نیازمند جراحی‌های ترمیمی استان در سال ۹۴

۱۲ – شب‌بو یوسفی از استان کردستان به واسطه نجات دانش‌آموزان از آتش‌سوزی، تهیه‌ی کتاب، وسایل مدرسه، پوشاک، عینک و صبحانه‌ی دانش‌آموزان بی‌بضاعت، کمک به ادامه‌ی تحصیل دانش‌آموزان دارای بیماری‌های خاص، کمک نقدی و غیرنقدی به خوابگاه مدرسه و جذب دانش‌آموزان روستاهای اطراف برای ادامه‌ی تحصیل و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان یتیم.

در این فهرست همچنین اسامی ١١ معلم از دیگر استان‌های ایران نیز به چشم می‌خورد.