تخریب منازل دردست احداث شهروندان کُرد در ارومیه + عکس

14084آژانس کُردپا: مأموران شهرداری و نیروهای انتظامی حکومت اسلامی ایران در ارومیه، چندین واحد مسکونی شهروندان کُرد را در این شهر تخریب کردند.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، امروز یکشنبه سی‌ام تیرماه، مأموران شهرداری و نیروهای انتظامی حکومت اسلامی ایران با بکارگیری چند دستگاه “لودر”، چندین واحد مسکونی جدیدالاحداث شهروندان را در “شهرک دانشگاه” تخریب کردند.

همچنین روز گذشته نیروهای انتظامی و مأموران شهرداری یک واحد مسکونی دیگر را در همین منطقه به بهانه‌ی “عدم مجوز از شهرداری” تخریب کرده‌اند.

گفته می‌شود، نیروهای انتظامی اعضای این خانواده‌ها را به اجبار از منزلشان بیرون انداختند و سپس با بکارگیری چند دستگاه لودر شروع به تخریب خانه‌ها نمودند.

به گفته‌ی یکی از شاهدان عینی، این اقدام نیروهای انتظامی حکومت اسلامی ایران و مأموران شهرداری، اعتراض ساکنین “شهرک دانشگاه” را به دنبال داشته و در نهایت منجر به درگیری میان شهروندان کُرد و این نیروها شد.

همان شاهد عینی در ادامه افزود، به دنبال این درگیری چند نفر از ساکنین این منطقه توسط نیروهای انتظامی حکومت اسلامی ایران بازداشت و سپس با تودیع وثیقه آزاد شدند.