سپاه پاسداران در شهرستان دالاهو سه تن را بازداشت نمود

آژانس کُردپا: سپاه پاسداران شهرستان دالاهو، از بازداشت سه شهروند این شهرستان در ارتباط با حمله به نماینده‌ی اسلام‌آباد غرب و همراهانش خبر داد.
بر اساس گزارش‌های رسیده به آژانس کُردپا، روز شنبه ٢ مرداد، اطلاعات سپاه نبی اکرم، سه تن را به جرم حمله به یک مسئول حکومتی شهرستان دالاهو بازداشت نموده است.

690181-0e60530b6837546b28360be4305218ec

تاکنون سپاه پاسداران از اعلام مشخصات بازداشت‌شدگان خودداری نموده است.

خبرگزاری “مهر” در این ارتباط اعلام نموده است که: “این سه تن از اعضای وابسته به حزب آزادی کردستان در ایلام، معروف به “پاک” هستند و مسئولیت این عملیات را به عهده گرفته‌اند”.

ده روز پیش نیز چند تن از افراد ناشناس در شهرستان دالاهو از توابع استان کرمانشاه، نماینده‌ی اسلام‌آباد غرب و تیم همراه وی را مورد هجوم قرار داده بودند.

در زمان انجام این عملیات، هیچ کس مسؤلیت انجام آن را بر عهده نگرفته بود، ولی خبرگزاری “تسنیم” وابسته به سپاه پاسداران اعلام نمود که: “احتمال دارد این حمله از جانب گروه پژاک انجام گرفته باشد”.

حمله به هیأت مسئولان حکومتی در منطقه‌ی دالاهو، منجر به کشته شدن مسئول دفتر فرمانداری دالاهو و کارشناس بلند‌پایه‌ی دامپزشکی استان کرمانشاه و همچنین زخمی شدن سه تن دیگر از همراهان این هیأت شده بود.