مرگ مشکوک سه شهروند در شهرستان کازرون

آژانس کردپا: بعد از مرگ مشکوک سه شهروند در شهرستان کازرون، شهروندان اهوازی وفعالان مدنی،در برابر بیمارستان این شهر دست به اجتماع اعتراضی زدند.
بر اساس گزارش‌ها، طی چند روز گذشته، ٥ نفر که به دلیل عفونت کلیه، در بخش دیالیز بیمارستان “سینا”ی این شهر بستری شده بودند، سه نفر از بیماران در روزهای چهارشنبه،پنج‌شنبه وجمعه جان خود را از دست دادند.

485091-9b63b35e57876b2748e4ff1177539e75

این سه بیمار جان باخته ،دو مرد ٤٠ و ٦٠ ساله وهمچنین یک زن ٥٠ ساله هستند که به دلیل نامعلومی در بخش دیالیز بیمارستان سینا به طرز مشکوکی جان خود را از دست داده‌اند.

سایت”جوانه‌ها”به نقل از برادر یکی از قربانیان اعلام نموده است که “خواهرم چهارشنبه شب اجازه‌ی ملاقات با برادرم را داشته وبعد از ملاقات بیان داشت که دست برادرم را به تخت بیمارستان بسته وصبح روز بعد به ما خبر دادند که برادرمان فوت شده است.”

در همین ارتباط جمعی از فعالان مدنی با حمل پلاکاردهایی، در برابر بخش اداری بیمارستان سینا اجتماع نمودند واعتراض خود را نسبت به مرگ این سه شهروند در این بیمارستان ابراز داشتند.

همچنین روز شنبه نهم مرداد نیز، کودک ١٠ ساله‌ی سنندجی به نام “پرسام عزیزی” به دلیل تجویز داروی اشتباه، جان خود را از دست داد.