كارگران كشت و صنعت مغان برای چهارمین بار طی یکماه گذشته تجمع اعتراضی برگزار کردند

 xphoto_2016-11-16_12-02-01-jpg-pagespeed-ic-hlwnlgbgzlگوناز تی وی: ۱۵۰نفر از كارگران كشت و صنعت مغان، برعلیه سياست هاي مديرعامل این شركت تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش گوناز تی وی، صبح امروز چهارشنبه ۲۶آبانماه۹۵، ۱۵۰نفر از کارگران شركت کشت و صنعت مغان، برای چهارمين بار طي يك ماه گذشته، در مقابل ساختمان اداره مرکزی کشت و صنعت مغان تجمع کردند.

این کارگران به بی‌توجهی مدیرعامل این شرکت در تعيين تکليف محل کارشان و تعویق در پرداخت حقوق و مزايایشان معترض اند.

به نوشته آران مغان، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان در اين زمينه سکوت اختیار کرده و بي توجه به اين اعتراضات كارگران هستند. همچنین برخي از نشريات و خبرگزاري هاي استان اردبيل نيز در اين زمينه سكوت اختيار كرده و بجاي پرداختن به چرايي اعتراضات اين كارگران، بيشتر در فكر انتشار اخبار و عملكرد مديرعامل شركت كشت و صنعت مغان هستند.

ولي ملكي نماينده مشگين شهر نیز طي دو ماه اخير دو بار در نطق ميان دستوري خود در مجلس ایران، به سوء مدیریت این مجتمع اعتراض کرده است.

 پیشتر نماینده مشگین شهر خطاب به وزير جهاد كشاورزي گفت: جای تعجب است این هولدینگ بزرگ کشاورزی و صنعتی امروز توسط فردی اداره می شود که سوادی در حد دیپلم دارد، و به لحاظ ارتباط سیاسی بعد از دوره بازنشستگی با یک عده افراد ناکارآمد این شرکت را اداره می کند.

وي از وزير جهاد كشاورزي خواست به ندای مردم مغان پاسخ مثبت دهد و این فرد بازنشسته و غير متخصص را از راس مدیریت شركت كشت و صنعت و دامپروري مغان عزل نمايد.