جان غربی برخورد کند؛ کوله بران پیرانشهری قاچاقچی نبودند

وزارت کشور باید با استاندار آذربایجان غربی برخورد کند؛ کوله بران پیرانشهری قاچاقچی نبودند

خبرگزاری هرانا ـ نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت که وزارت کشور باید با استاندار آذربایجان غربی به دلیل اظهاراتی که درباره کوله بران داشته است برخورد کند. استاندار آذربایجان غربی کوله بران را قاچاقچی خوانده بود در حالی که این نماینده مجلس می گوید چنین ادعایی فاقد وجاهت و تلاش برای فرار از مسئولیت است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس در جلسه علنی امروز با تسلیت به خانواده های جانباختگان کوله بری که در چند روز گذشته ۵ نفر از عزیزانشان را از دست داده اند خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: متاسفانه در چند روز گذشته استاندار آذربایجان غربی مردم حوزه انتخابیه بنده که ۸ هزار مصدوم شیمیایی تقدیم انقلاب کرده و عشایر کرد این منطقه را قاچاقچی خوانده است.

وی افزود: “انتظار داریم که با استاندار آذربایجان غربی با شدت برخورد شود زیرا مردم این منطقه و کوله برانی که جان خود را از دست دادند شایسته چنین اتهاماتی نیستند”.

وی تصریح کرد: “ما شاهدیم که در مناطق مرزی سردشت و پیرانشهر یک عده افراد که با استانداری ارتباط دارند مجوزهای غیر قانونی را برای واردات کالا دریافت می کنند که نشان از سو تدبیر مسئولان استان دارد”.

وی در پایان تاکید کرد: “متاسفانه کوله برانی که جان خود را برای ۵۰ هزار تومان از دست می دهند دانش آموز هستند از اینرو وزارت کشور باید با استاندار آذربایجان غربی به دلیل اینکه آنها را قاچاقچی خوانده است برخورد کند”.

  ۱۳۹۵/۱۱/۱۳