مرگ یک عابر پیاده در پی تیراندازی نیروی انتظامی / هشدار تصاویر دلخراش

روز پنج شنبه هفته گذشته، تلاش نیروی انتظامی برای متوقف کردن یک دستگاه موتورسیکلت و تیراندازی به سوی آنان باعث مرگ یک عابر پیاده شد. در این حادثه دو شهروند جوان دیگر نیز زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ساعت ۶ غروب روز پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه، در شهر شادگان استان خوزستان، نیروی انتظامی در تعقیب دو شهروند موتورسوار اقدام به تیراندازی کرده که یک عابر پیاده با نام «حسن آلبوغیش» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم جان خود را از دست داد.

یکی از شاهدان عینی در محل به گزارشگر هرانا گفت: “ساعت ۶ غروب نیروهاى انتظامى در شهر شادگان یک موتور سوار بنام سید على موسوى را به دلیل نداشتن گواهینامه تعقیب می کردند که بعد از دادن ایست به طرف او در نزدیکى پل عبودى در بازار معروف این شهر به اسم سوق التمر( بازار خرما) تیر اندازى مى کنند.”

این منبع مطلع ادامه داد: “در این تیراندازى که وسط بازار بوده تیر به شخص بى گناهى بنام حسن آلبوغبیش که در بازار مشغول خرید بود در ناحیه سر اصابت می کند که وی در جا کشته مى شود و دو تن دیگر بنام سید على موسوى و سید مصطفى موسوى که سوار موتور سیکلت بودند مجروح مى شوند.”

بر اساس اظهارات منابع محلی در این شهر درپی این حادثه درگیری هایی بین مردم و نیروهای انتظامی روی داده است که از جزئیات آن اطلاعی در دست نیست.

تصاویر مربوط به شهروند کشته شده توسط نیروهای انتظامی را در ادامه مشاهده نمایید؛

 

 

  •  تاریخ : ۱۳۹۵/۱۱/۲۳