نماینده مردم پیرانشهر و سردشت: امضای ۱۵۳ نماینده مجلس برای ساماندهی کولبران

 نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت که ۱۵۳ نماینده مجلس طرح جامع ساماندهی وضعیت کولبران زحمت کش مناطق مرزی را امضاء کرده اند.

 

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپرس، رسول خضری گفت: “در جلسه ی ویژه ای که عصر روز چهارشنبه (۴ اسفندماه) بنا به پیشنهاد بنده و با حضور نهادها و وزارتخانه های مربوطه از جمله نهاد ریاست جمهوری، وزارت اقتصاد، وزارت کار، ستاد مبارزه با کالای قاچاق، سازمان تامین اجتماعی، نماینده تعاونی های مرزنشینان استانهای مختلف مرزی و… در محل تالار سهروردی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی برگزار شد، آخرین وضعیت کولبران مناطق مرزی و مسائل مختلف معیشتی آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت”.

وی ادامه داد: “در این جلسه تصمیمات بسیار مناسبی جهت تعیین تکلیف نهایی و ساماندهی کولبران مناطق مرزی اتخاذ شد که  انشاءلله پس از تصویب و موافقت کلیه اعضا در مناطق محروم مرزی، عملیاتی خواهد شد”.

خضری ضمن اشاره به طرح مجلس برای سامندهی کولبران اظهار داشت: “تا کنون ۱۵۳ نماینده مجلس طرح جامع ساماندهی وضعیت کولبران زحمت کش مناطق مرزی را امضاء کرده اند که انشاء الله این حرکت نوید بخش روزهای خوبی برای این عزیزان خواهد بود”.

خضری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: کولبران قشر زحمت کشی در مناطق محروم مرزی هستند که برای کسب روزی حلال از جان خود مایه می گذارند لذا باید با تمام توان و با استفاده از ظرفیت های موجود گامهای اساسی در راستای بهبود شرایط سخت امرار معاش آنها برداریم که خوشبختانه با نگاهی که در ماههای اخیر توسط مسئولان به این قشر زحمت کش شده است این انتظار وجود دارد که در روزهای نه چندان دور خبرهای خوش و امیدوار کننده ای برای آنها رقم بخورد.

تاریخ : ۱۳۹۵/۱۲/۰۵