انفجار چاشنی جنگی در دبیرستان دخترانه باعث قطع عضو شد

صبح روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه بر اثر انفجار شی جنگی در دبیرستان حجاب کوهدشت ۲ دانش‌آموز مصدوم و به بیمارستان امام‌خمینی منتقل شدند که از این بین مچ دست راست یکی از دانش‌آموزان قطع شده است. بررسی دقیق جزئیات این حادثه در حال انجام است.

به گزارش هرانا، نور محمد فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: “این حادثه در ساعت ۷:۴۵ صبح امروز ۸ اسفند ماه و به‌دلیل یک انفجار در مدرسه حجاب شهر کوهدشت واقع در شهرک شهید رجایی رخ داد”.

به گفته فردی بیرانوند، در اثر این حادثه ۳ تن از دانش آموزان مقطع متوسطه اول مجروح شده و بلافاصله جهت درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.

فرماندار کوهدشت عنوان می‌کند در این حادثه مچ دست راست یکی از دانش‌آموزان به‌نام “فاطمه رضایی” قطع  و برای مداوا به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد اعزام شده است.

رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بابیان این‌که دانش‌آموز حادثه‌دیده برای اقدامات درمان تکمیلی به اتاق عمل انتقال‌یافته است عنوان کرد: “دست دیگر این دانش‌آموز آسیب جدی دیده و پس از جراحی‌های اولیه می‌توان در مورد وضعیت جسمانی دانش‌آموز اظهارنظر قطعی کرد”.

۲ دانش‌آموز دیگر به نام‌های “سیده کبری ابوالوفایی” و “پریسا طاهری” نیز به‌دلیل جراحات وارده به بیمارستان امام خمینی کوهدشت اعزام و در حال حاضر بستری هستند.

به گفته فرماندار شهرستان کوهدشت، این حادثه در دفتر پرورشی دبیرستان دخترانه کوهدشت رخ داده و گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که انفجار یک شی جنگی سبب این حادثه بوده و بررسی دقیق موضوع به‌منظور روشن شدن زوایای آن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این شهرستان در دست اقدام بوده و نتیجه به‌زودی اعلام می‌شود.