دکتر ناصر فهیمی ؛ زندانی محبوس در زندان اوین از نظام جمهوری اسلامی ایران درخواست سلب تابعیت نمود

” دکتر ناصر فهیمی ” شهروند اهل سنندج مقیم شهر تهران که در تیر ماه سال ۱۳۸۹ از سوی نیروهای امنیتی در اتوبان همت در تهران بازداشت شده بود با انتقال وی به بند ۲۰۹ زندان اوین جهت بازجوئی با اتهامهایی همچون ( نشر اکاذیب، اقدام علیه امنیت ملی، تشویش اذهان عمومی ، توهین به رهبری و تهدید مقامات قضایی روبه رو شد وی در شعبه ی ۱۵ ام  دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی به ۱۰ سال حبس محکوم شده بود.

نامبرده پس از دوران بازجویی پرونده ی وی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارجاع و با رای قاضی ( صلواتی ) به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شد و سپس احکام صادره به دادگاه تجدید نظر ارجاع شد و عینا تایید و از طریق شعبه اجرای احکام به وی ابلاغ شد.

ناصر فهیمی ، که از بیماری قلبی رنج می‌برد، علیرغم تاکید پزشکان بهداری زندان اوین مبنی بر ضرورت اعزام وی به مراکز درمانی خارج از زندان، در سایه بی توجهی مسئولان زندان اوین همچنان از دسترسی به خدمات پزشکی و اعزام به بیمارستان خارج از زندان محروم مانده است.

موارد جالب توجه دكتر ناصر فهيمی زندانی سیاسی کرد از زندان اوین نسبت به ٤٠ سال حکومت ظالمانه جمهوری اسلامی در حق مردم اعمال نموده است به شرح ذیل میباشد.

«««««واژه هایی که توسط حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی در این ۴۰ سال معنی شده است و به مردم مظلوم ایران تحمیل شده اعم از
♦️به حکومت دیکتاتوری میگویند:حکومت مردم سالاری
♦️به ظلم‌و زورگویی میگویند:قدرت ملی
♦️به ویران نمودن زندگی و معیشت مردم میگویند:پیشرفت و عدم وابستگی
♦️به موشک سازی و موشک پراکنی میگویند:پیشرفت علم و تکنولوژی
♦️به جاسوسی و دخالت در زندگی مردم و سرکوب منتقدان میگویند:اجرای اسلام واقتدار حکومت
♦️به فعالان حقوق بشر و فعالان اقتصادی میگویند:محارب و مفسد
♦️به چپاولگران ثروت ملی میگویند:معتمدین نظام
♦️به زندانی کردن افراد بیگناه میگویند:برخورد قاطعانه
♦️به زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی وبی اعتبار نمودن ایران و ایرانی میگویند:اقتدار ملی
♦️با ریختن خون مردم در شیشه و عذاب انها میگویند:عدم وابستگی به امریکا
♦️به جوانان و مردمی که حقوق خود را طبق منشور حقوق بشرخواهانن میگویند:ارازل و اوباش وهنجار شکن
♦️به تهمت و ابرو ریزی مردمان خواهان حق خود میگویند:اجراي عدالت
🛑و هزاران مطلب که حکومت ایران با زور و اجبار به مردم مظلومش تحمیل کرده و در صورت هر گونه اعتراض یا حتی سوال در مورد حق مطلق خود ازحکومت, فورأ اتهام اختشاشگر و امنیتی زده و با احکامی چون اعدام ،زندان ،تبعید و….مردم را سركوب خفه ميكنند.»»»»

ناصر فهیمی ۴۲ ساله، زندانی سیاسی اهل کردستان، در تیر ماه سال ۱۳۸۹ از سوی ماموران وزارت اطلاعات، در بزرگراه همت واقع در تهران بازداشت و سپس به بند ۲۰۹ زندان اوین جهت بازجوئی انتقال پیدا کرد وی همکنون در اندرزگاه ۸ سالن ۱۰ مشغول سپری نموده دوران محکومیت خود میباشد. نگاهی به حقوق بشر درکردستان ایران 18 فروردین