تهدید چهار تن از زندانیان سیاسی میناب مبنی بر شکستن اعتصاب غذا

در پی اعتصاب غذای زندانیان سیاسی کرد در زندان میناب” چهار تن از ایشان به نگهبانی فراخوانده شده و از سوی مسئولین مورد تهدید قرار گرفتند.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، زندانیان سیاسی کرد در زندان مرکزی میناب در اعتراض به‌ وضعیت نامساعد زندان و نقض حقوق زندانیان سیاسی به‌ اعتراض برخاسته‌ و دست به‌ اعتصاب غذای نامحدود زده‌ اند.
یکی از زندانیان سیاسی به کمپین گفت: “بعد از ظهر دیروز پنج شنبه چهار تن از زندانیان سیاسی بنام علی مرادی ، محمد حسین رضایی ، افشین سهراب زاده و کمال شریفی را به نگهبانی فراخواندند. رئیس زندان به صحبت با زندانیان پرداخت و بصورت ضمنی زندانیان را تهدید کرد که اگر به اعتصاب غذای خود پایان ندهند آنها را به انفرادی منتقل خواهد کرد.
گفتنی است که روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه ارژنگ داوودی زندانی سیاسی واقع در زندان بندر عباس بعد از فشارهای مسئولان بر روی زندانیان ناچار به اعتصاب غذا شد که بعد از آن روز دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ – علی مرادی زندانی سیاسی کرد کە بیش از دە سال است کە در زندان بەسر میبرد بەدلیل رسیدگی نکردن پزشکان زندان و منتقل کردن وی از زندان بندر عباس به زندان میناب دست بە اعتصاب غذا زد که سه روز پیش هم « افشین سهراب‌زاده, محمدحسین رضایی و کمال شریفی» در زندان میناب و «درویش زندی» که به اتهام همکاری با عضو یک حزب کردی از شهرستان ماکو به زندان بندرلنگه تبعید شده و همچنین «حسن جوانی و کریم موسی‌زاده» در زندان بندرعباس به جمع اعتصاب کنندگان پیوسته اند.