پایان اعتصاب غذای زندانیان سیاسی کرد در زندان میناب

چهار زندانی سیاسی کرد که در اعتراض به فشار و همچنین تبعیضهای متواری از جانب مسئولین زندان میناب بر زندانیان سیاسی از هفته گذشته اقدام به اعتصاب غذا کرده بودند، امروز سه‌شنبه با قول مساعدت مسئولین زندان به اعتصاب غذای خویش پایان دادند.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، امروز ، سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۲ – چهار زندانی سیاسی کرد بنامهای علی مرادی ، کمال شریفی ، افشین سهراب زاده و محمد حسین رضایی که در اعتراض به‌ وضعیت نامساعد وانواع نواقص موجود در زندان و همچنین تبعیضهای متواری از جانب مسئولین زندان بر زندانیان سیاسی کرد انها را وا واداشتە بود کە از روز دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ دست به‌ اعتصاب غذای نامحدود بزنند. امروز سه‌شنبه با قول مساعدت مسئولین زندان میناب به اعتصاب غذای خویش پایان دادند.
از طرفی دیگر زندانی سیاسی ارژنگ داودی که در اعتراض به رفتارهای وحشیانه و تهدید به قتل توسط شخص عباس مرسلپور رئیس زندان بندر عباس و انتقال بدون دلیل او به بند ۳ از روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه ناچار به اعتصاب غذا شد همچنان در اعتصاب غذای خود بسر می برد.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی از سال ۱۳۸۲ تاکنون در زندان بسر می برد و در طی این مدت بارها به شکنجه گاه های مختلف وزارت اطلاعات برده شد و در سلولها انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان قرار گرفت.