حبيب الله سربازى مدير سهاب توسط وزارت اطلاعات جمهورى اسلامى ايران ربوده شد

حبیب الله سربازی فعال حقوق بشر بلوچ و مدیر سازمان سهاب و کمپین فعالین بلوچ شب روز دوشنبه ۳ تیر ۹۸ بطور مشکوکی از خانه خود در ترکیه ربوده شده و تاکنون هیچ اخباری از وی در دسترس نیست. گروه حقوق بشر بلوچستان از تمامی فعالین حقوق بشر بلوچ چه در داخل و خارج از ایران می خواهد تا با حفظ رعایت مسائل امنیتی ما را در اخبار رسانی صحیح و نشر این خبر در سوشیال مدیا کمک نمایند.

به گزارش گروه حقوق بشر بلوچستان به نقل از رسانه رسانک از شب دوشنبه ۳ تیر ۹۸ “حبیب الله سربازی” فعال شناخته شده بلوچ، بنیانگذار و مدیر سازمان سهاب و کمپین فعالین بلوچ به طور ناگهانی و بی سابقه ای و در شرایطی مشکوک از محل سکونتش ناپدید شده است. تا لحظه تنظیم خبر و گذشت یک روز و پیگیریهای مکرر و اطلاع رسانی به پلیس ترکیه به نتیجه ای نرسیده ایم. از آنجایی که توصیه همواره سازمان ما به اطلاع رسانی فوری در چنین مواقعی بوده است، این موضوع به اطلاع همگان رسانده می شود.

لازم به ذکر است که در ماه های اخیر نیروهای سازمان سهاب و شخص حبیب الله سربازی تهدید های زیادی از سوی دستگاه های امنیتی و خصوصا سپاه تروریستی جمهوری اسلامی دریافت کرده بود و نامبرده هیچ دشمنی جز حکومت جمهوری اسلامی و بلخصوص سپاه پاسداران که کلیه تمرکز مبارزاتیش علیه این ارگان در بلوچستان بوده ندارد. گروه حقوق بشر سیستان و بلوچستان ۱۴ تیر