جمع‌آوری و ضبط گیرنده‌های ماهواره در نقده توسط نیروهای رژیم

کوردستان میدیا: شمار زیادی از آنتن ما‌هواره‌ی شهروندان در روستاهای تابع شهرستان نقده توسط نیروهای رژیم اسلامی ایران، ضبط شدند.

به گزارش وب‌سایت کُردستان میدیا، در تاریخ‌های هفدهم و هجدهم دی‌ماه سال ١٣٩٢، نیروهای رژیم ایران به روستاهای “قره قصاب” و “مملیان” از توابع سندوس شهرستان نقده رفته و شمار زیادی از ماهواره‌ی شهروندان را ضبط کردند.

در همین رابطه امواج جدیدی از جمع‌آوری ماهواره شهروندان و همچنین ارسال پارازیت از سوی رژیم ایران در شهرهای مریوان، اشنویه، پاوه، رونسر، سنندج و کامیاران نیز آغاز شدە است.

این در حالی است که هم‌اکنون ماهواره در اکثر کشورهای جهان به بخشی از امکانات زندگی شهروندان و همچنین به عنوان دستگاه گیرنده و فرستنده مهم اخبار و اطلاعات تمامی این کشورها به شمار می‌آید.

شمار چشمگیری از کشورهای جهان در تلاش‌اند تا تجهیزات پیشرفته‌ی ماهواره‌ای را با هدف خدمت‌گذاری بیشتر به شهروندان ارائه دهند.

این در حالی‌ست که، رژیم ایران به طور مداوم اقدام به جمع آوری ماهواره‌های شهروندان کرده و اکثر اوقات‌ به صورت غیرقانونی و بدون اطلاع قبلی وارد منازل شهروندان شده و آنتن ماهواره‌ها را توقیف می‌کنند.