خودکشی یک پدر پس از قتل دو فرزندش در شهر سنقر

آژانس کُردپا: در ادامه افزایش آسیب‌های اجتماعی و خشونت در مناطق کُردنشین ایران، پدری پس از قتل دو فرزند خردسال‌اش در شهر سنقر، اقدام به خودکُشی کرد.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، یک شهروند کُرد ساکن شهرستان سنقر در استان کرمانشاه نوزاد سه ماه و پسر چهار ساله‌اش را از طریق خوراندن مواد مخدر و خفه کردن با طناب، به قتل رساند.

به گفته یک منبع مطلع، پدر این دو کودک، معتاد به مواد مخدر بوده و به همین دلیل اقدام به قتل آنان کرده است.

این منبع افزود: که این پدر پس از به قتل رساندن دو فرزندش، از طریق حلق‌آویزنمودن با روسری به زندگی خود نیز پایان داده است.

تا لحظه‌ی انتشار این گزارش، هویت پدر سنقری و دو کودک خردسالش نامعلوم می‌باشد.

گفته می‌شود، این پدر طی یادداشتی دلیل قتل این دو فرزند خود را “اختلافات خانوادگی با همسر” اعلام کرده است.

بیست و ششم دی‌ماه امسال نیز، یک شهروند ساکن بخش کوزران از توابع کرمانشاه که وی نیز به مواد مخدر معتاد بوده پس از به قتل رساندن سه برادر و مادرش با شلیک گلوله اسلحه به زندگی خود پایان داد.

همچنین دوم بهمن‌ماه یک زن به نام الهام مهدیان، کارمند رسمی بانک ملت در شهر اسلام‌آبادغرب به گفته پلیس، از سوی سه نفر به دلیل همراه داشتن وسایل به قتل رسیده و جسد وی را در مسیر جاده اسلام‌آبادغرب – گیلانغرب رها کرده‌اند.

فعالان اجتماعی “فقر، بیکاری و مواد مخدر” را از عوامل اصلی افزایش جرائم اجتماعی عنوان کرده و عدم فرصت‌های شغلی و افزایش فقر در کشور ایران و همچنین تحریم‌های بین‌المللی را سبب افزایش جرایم در کشور ایران ذکر می‌کنند.