جابر آلبوشوکه در سلول انفرادی زندان شیبان اهواز دیگر قادر به تکلم نیست

وضعیت زندانی سیاسی محکوم به حبس ابد «جابر آلبوشوکه» محبوس در سلول انفرادی زندان شیبان اهواز بحرانی است، به گفته نزدیکان این زندانی سیاسی او دیگر قادر به تکلم نیست. اما توسط رئیس زندان، فرد جنایتکاری به نام افشین آزاده، از هرگونه رسیدگی پزشکی محروم شده است.

در گزارش نزدیکان این زندانی سیاسی از جمله آمده است؛ وی همچنان در سلول انفرادی بسر می‌برد. او اجازه تماس بطور مستمر ندارد و طی مدت اخیر فقط یک یا دوبار موفق به تماس با خانواده‌اش شده است.

جابرآلبوشوکه متاهل و دارای یک دختر ۱۰ ساله به نام ایمان است.

 

لازم به ذکر است که رئیس کنونی زندان شیبان، افشین آزاده یکی از عناصر اصلی شکنجه زندانیان زندان کارون اهواز است. و دقیقا به همین دلیل به عنوان ریاست زندان شیبان اهواز منصوب شده است.

همچنین تاکنون بارها خانواده زندانیان سیاسی  از جمله در تاریخ ۲۰ اردیبهشت۹۹، در مقابل در زندان شیبان اهواز در اعتراض به وضعیت نامعلوم فرزندانشان تجمع و اعتراض کردند.

پس از آن، بسیاری از زندانیان سیاسی از جمله جابر آلبوشوکه به سلول های تحت کنترل دستگاه های اطلاعاتی منتقل شده و بعد از چندین روز شکنجه دوباره به زندان شیبان و سلول های انفرادی برگردانده شدند.

جابر آلبوشوکه و تعدادی دیگر در اعتراض به این شرایط اقدام به اعتصاب غذا کردند. از ادامه اعتصاب غذای این زندانیان اطلاعی در دست نیست. اما جابر یکی از زندانیانی است که همچنان در سلول انفرادی بسر می‌برد.

جابر آلبوشوکه در اسفند سال ۱۳۸۹ به اتهام «تبلیغ علیه نظام» ، «اقدام علیه امنیت ملی و محاربه» بازداشت شد. وی در شعبه ۲ دادگاه انقلاب اهواز محاکمه و به حبس ابد محکوم شد .جوانه ها ۱۱ خرداد