انتقال شاهرخ زمانی به مکانی نامعلوم

فعال کارگری شاهرخ زمانی صبح امروز تحت عنوان انتقال به دادگاه از بند ۳ زندان گوهردشت کرج خارج و به نقطه نامعلومی منتقل شد.
بنابه گزارشات رسیده روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه حوالی ساعت شش‌ونیم صبح شاهرخ زمانی، فعال کارگری محبوس، تحت عنوان انتقال به دادگاه، از بند ۳ زندان گوهردشت کرج که روز گذشته به آنجا منتقل شده بود، خارج و به نقطه نامعلومی انتقال یافت.
شاهرخ زمانی که پس از ۳۵ روز اعتصاب غذا در اعتراض به انتقالش به زندان قزل حصار کرج به زندان گوهردشت کرج بازگرده شده بود، تنها ۳۰ دقیقه بعد ورود به سالن زندانیان سیاسی بند ۴ زندان گوهردشت کرج وی را احضار و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
بنابر اخبار رسیده، به وی حتی اجازه بردن وسایل شخصی‌اش داده نشده است.
گفتنی‌ست شرایط جسمی این فعال کارگری به‌دلیل اعتصاب غذای طولانی مدت، حاد گزارش شده و به‌گفته هم‌بندی‌های وی، شاهرخ زمانی با کم کردن حدود ۲۰ کیلوازکاهش شدید وزن رنج می‌برد.
هدف بازجویان وزارت اطلاعات از انتقال این فعال کارگری به نقطه نامعلومی عدم تن دادن به خواسته‌های به حقوق اولیه زندانیان سیاسی و ایجاد فضای رعب و وحشت در بین زندانیان است. به‌طوری که گفته می‌شود مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج پس از بازگشت این فعال کارگری به وی گفته است:«با این کارهایی که کردی ما هم کاری خواهیم کرد که پشیمان شوی.»
شایان ذکر است چند نهاد حقوق‌بشری بین‌المللی نظیر سازمان عفو بین‌الملل، کنفدراسیون اتحادیه‌های کارگری سوئد و… ضمن حمایت از این فعال کارگری محبوس از دولت ایران خواسته بودند تا نسبت به آزادی فوری وی اقدامات لازم را صورت دهد علاوه بر این چند روزقبل بهنام ابراهیم‌زاده دیگر فعال کارگری زندانی نیز در حمایت از شاهرخ زمانی دست به اعتصاب غذا زده بود.