مادر مجید اسدی : به وجدان‌هایی که بیدار نیستند می‌گویم به هوش بیایید و ببینید چه بلایی سر زندانی‌ها می‌آید

زندانی سیاسی مجید اسدی پس از پرونده سازی  که در زندان از طرف وزارت اطلاعات صورت گرفته است به همراه دو زندانی دیگر محمد بنازاده امیرخیزی و پیام شکیبابه بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفته است.

خانم فاطمه وکیلی مادر این زندانی سیاسی اخیرا در گفتگویی که با صدای آمریکا داشته گفته است: «به وجدان‌هایی که بیدار نیستند می‌گویم به هوش بیایید و ببینید چه بلایی سر زندانی‌ها می‌آید. صدای من را بشنوید،‌ ما خانواده زندانیان چه گناهی کرده‌‌ایم که باید زجر بکشیم؟»

مادر زندانی سیاسی مجید اسدی در این گفتگو همیچنین گفته است: «نامه آزادی این زندانی سیاسی که دوران محکومیت شش سال زندان خود به اتهام «تبلیغ علیه نظام» و «اجتماع و تبانی» را در زندان گوهردشت سپری می‌کرد، صادر شده بود و قرار بود روز دوشنبه سی تیر ماه، پس از سه سال و نیم حبس کشیدن، از زندان آزاد شود؛ اما «با پرونده سازی جدید از سوی وزارت اطلاعات» به همراه دو زندانی دیگر به نام‌های «محمد بنازاده امیرخیزی» و «پیام شکیبا» به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده است».

پرونده سازی جدید برای این زندانی سیاسی در حالی صورت گرفته است که به گفته فاطمه وکیلی، پسرش در آخرین تماس از محتویات پرونده جدید خود ابراز بی اطلاعی کرده است.

این پرونده سازی درحالیست که مجید اسدی در تاریخ ۱۸تیرماه ۹۹ از اتهام انتسابی در همین شعبه تبرئه شده و قرار منع تعقیب وی صادر شده بود، اما با فشار وزارت اطلاعات پرونده وی مجددا روز ۲۵تیر۹۹ گشوده شده است. قابل ذکر است که مجید اسدی دو سوم حکم حبس خود را سپری کرده و پرونده وی برای آزادی، توسط قوه قضاییه بسته شده بود.

مادر زندانی سیاسی مجید اسدی در این گفتگو به شرح وضعیت جسمی نامناسب و فشار بر روی فرزند خود پرداخته و از وضعیت جسمی نامساعد او ابراز نگرانی کرده است.

جوانه ها 15مرداد