ارومیه/ هفتەی موسوم به “معلم” و تهدید معلمین برای حضور در ویژەبرنامەهای رژیم

8377کوردستان میدیا: نهادهای مرتبط با آموزش و پرورش رژیم در ارومیه به معلمان اعلام کردەاند که به صورت اجباری باید در برنامەهای هفتەی “معلم” شرکت کنند.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، ادارە آموزش و پرورش رژیم ایران در استان ارومیه با تهدید معلمان این شهر، قصد مشارکت دادن آن‌ها در مراسمات و برنامەهای تشریفاتی ویژه هفتەی “معلم” دارند.

گزارش دریافتی حاکی از این می‌باشد که ادارە آموزش و پرورش ارومیه با ارسال نامە به تمامی مدارس به آن‌ها ابلاغ کردە است که در صورت عدم شرکت در مراسم و تشریفات هفتەی موسوم به “معلم” دچار مشکل خواهند شد.

معلمان از سوی ادارە آموزش و پرورش تهدید شدەاند که در صورت حضور نیافتن در تشریفات و مراسمات هفتەی به نام “معلم” دچار مشکل خواهند شد و از سوی حراست آموزش و پرورش مورد بازجویی قرار خواهند گرفت.

رژیم ایران هموارە با تهدید و اجبار سعی در شرکت دادن معلمان و دانش‌آموزان در مراسمات و تشریفات مرتبط با رژیم اسلامی دارند که این مراسمات و مناسبت‌ها همگی از سوی رژیم و با اهداف ایدئولوژیک تعیین و برگزار می‌شوند.

کسر و یا واگذاری امتیازات شغلی، اجتماعی و موقعیت‌های حکومتی از کارت‌هایی است که رژیم همواره با استفاده از آن، قبل و در حین برگزاری تشریفات و مراسمات تعیینی خود، برای ایجاد مشروعیت و تظاهر به حمایت عمومی از حاکمیت خود به کار می‌گیرد.8376