نابسامانی بیمارستان تامین اجتماعی سنندج و سرگردانی بیماران

150این خبر را به آبشار سنه ارسال کرده اند. و درخواست نموده اند عینا انرا انتشار دهیم ما هم به همین خاطر عینا مطلب ارسالی را انتشار داده ایم و در ضمن عکس نسخه داروی مصرفی توسط دکترنوشته شده در ادامه مطلب خبر بزرگتر انتشار داده شده است .

وجدان نداری اگه به اشتراک نذاری، موضوعی که میخوام مطرح کنم، به تک تک مردم سنندج و حتی شاید ایران مربوط هستش، اگه به اشتراک نذاری نشون میدی که بی تفاوتی نسبت به اتفاقات اطرافت، و هدفت از اومدن تو فیسبوک مسخره بازی و یا دختر بازی و … هستش.

امروز نهم خرداد یکی از مزخرفترین روزای زندگیم بود، مادرم زمین خورد سرش شکست و بینیش یه ترک کوچیک برداشت، سراسیمه سوار ماشینش کردم و به سرعت بردمش بیمارستان تامین اجتماعی، اونجا دکتر معاینه ش کرد و گفتش که برید تا از جمجمه و بینیش عکس برداری کنن و بعدش یه نسخه پیچید.
حالا میرسیم به نکته هایی که من به خاطرش به شما توصیه میکنم که اگه خدایی نکرده حادثه ای براتون پیش اومد، دور از جون، «به هیچ عنوان به اون خراب شده یعنی اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی نرید.»
اولا اونجا کارت خوان نداره و تنها خودپردازش هم كار نميكنه. داداشم مهران، تصمیم گرفت پیاده بره، یه ربع ساعت پیاده روی کرد تا رسید به عابربانک دانشگاه کردستان و برگشت. «اگه اونجا رفتین حتما پول نقد با خودتون داشته باشید تا مجبور به این پیاده روی نشید.»
نکته دوم که مهم ترین نکته هستش اینه که خدایی نکرده ممکنه حتی باعث مرگ شهروندان سنندج بشه، دکتری که مادرمو ویزیت کرد «دکتر بهار فرجی» تو نسخه پیچی بی دقتی کرد و به جای مسکن، داروی نیتروگلیسیرین رو نوشته بود، این دارو عروق رو گشاد میکنه و واسه بیماران قلبی تجویز میشه، واسه کسی که خونریزی داره نباید تجویز بشه چون خونریزی رو تشدید میکنه، مخصوصا اگر دور از جون خونريزى داخلى مثلا مغزى باشه، خوشبختانه چون داداش مهرانم تو داروشناسى یه مقدار سررشته داره به فروشنده داروخانه قضیه رو گفت و ایشون گفتند که برگردین پیش خانم دکتر احتمالا اشتباه کرده، راه افتادیم و دوباره رفتیم تامین اجتماعی، خانم دکتر گفت كه اشتباه کرده و خطش زد.
در ضمن این رو هم بگم که چون ما دفترچه بیمه نداشتیم، داروخانه مزخرف تامین اجتماعی داروهای تو نسخه رو بهمون نداد و گفت آزاد دارو نمیفروشیم. یعنی خاک تو سرشون واسه بیمارستانشون، نه عابربانک و کارت خوان درست حسابى دارن، نه دکتر درست حسابی و اونم از داروخونشون. این اتفاق اگه تو یه کشور اروپایی میافتاد، مریض شکایت می کرد و اگه پزشک رو زندانی نمی کردند، حداقل یه مدت پروانه پزشکیش رو باطل می کردن، اما اینجا اگه شکایت کنی فقط خودتو سر کار گذاشتی.
وجدانا به اشتراک بذار تا که شاید به گوش مقامات ذیربط برسه، ممنون که تا آخرش خوندی. عکس نسخه رو هم به عنوان مدرک میذارم