زندانی سیاسی رضا محمدحسینی : «ای جانیان تبهکار اسلامتان یعنی انسان دست و پابسته را کتک زدن؟»

۱۸اسفند۹۹- زندانی سیاسی رضا محمدحسینی طی یک پیام صوتی از زندان رجایی شهر کرج، درباره انتقال همراه با ضرب و شتم، انفرادی و پرونده سازی و سرانجام محکومیت شلاق صادر شده بر علیه خویش، در یک فایل صوتی چنین می گوید:

«در روز ۱۱ مرداد ۹۹ به دفتر حیدرپور رئیس زندان احضار شدم. وقتی به خودم آمدم در محوطه اوین به سمت دفتر رئیس زندان می رفتیم، دیدم دو پاسیار و دو سرباز به سمت ما آمدند. پاسیار گفت دستت را جلو بیاور که دستبند بزنم قبول نکردم. به سمتم هجوم آوردند مقاومت کردم. در باغچه محوطه کنار شمشادها افتادم. پاهایم را با زور گرفتند و پابند زدند و با همان پابند از باغچه کشاندند و بین دو خودرویی که آنجا بود به زور دستبند زدند. همانطور که با دستبند به روی زمین افتاده بودم، به سمتم حمله کردند و سلمانی معاون و شریف سرهنگی که آنجا بود به شکل وحشیانه ای آنجا مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به آنها گفتم ای جانیان تبهکار اسلامتان یعنی انسان دست و پابسته را کتک زدن؟‍!!

سعدانی به صورتم تف انداخت و با کف کفشش به صورتم لگد زد. همانطور که روی زمین کشیده می شدم، مرا به داخل بند انداختند و به زندان رجایی شهر تبعید شدم. ۳۳ روز در سلول مخوف بند اجرا معروف به اعدام را تاب آوردم. هر روز عوامل زندان به دیدنم می آمدند و می گفتند هنگامی که آثار ضرب و جرح از بین برود، در مورد انتقالت به بند فکر می کنیم. البته فعلا دستور قضایی اینست که در انفرادی باشی.

همانجا دو پرونده دیگری علیه من گشوده شد. یک پرونده به علت فعالیت تبلیغی علیه نظام و پرونده دیگر به اتهام توهین به مامور دولت که در حال حاضر به غیر از محکومیت سابقم که ۷ سال می باشد، سه ماه و پنج روز بابت تبلیغ علیه نظام و ۵۰ ضربه شلاق برای توهین به مامور دولت حکم گرفتم.

در نخستین فرصت از مسئولین زندان اوین شکایت کردم. پیشتر نیز هنگامی که در اعتراض به روند دادرسی و تمدید غیرقانونی بازداشتم اقدام به اعتصاب غذا کرده بودم، و لبهایم را دوخته بودم، عوامل زندان با دستور سعدانی معاون زندن با ضرب و شتم لبهای دوخته شده ام را باز کردند.

اما در این مملکت قانون خیابانی است یکطرفه و چون پتکی است بر سر اقشار ستمدیده همچون بهنام ها و روح آزادیخواه.

رضا محمدحسینی اسفند ۹۹»

شایان ذکر است زندانی سیاسی رضا محمدحسینی، با شکایت رئیس حفاظت اطلاعات و حراست زندان اوین در دوران حبس علیه او، به دلیل گفتن «هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید» در شعبه ۱۱۶۵ دادگاه کیفری ۲ تهران، به ۵۰ ضربه شلاق، محکوم شد. جوانه ها  ۱۸ اسفند